کد خبر : 1813165 | 10 اسفند 1400 ساعت 12:27 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

برباتوف:

رونالدو در این سن اجازه دارد گاهی خوب نباشد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد‌ به دفاع از عمکلرد کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو در این سن اجازه دارد گاهی خوب نباشد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در هفته‌های اخیر شرایط خوبی را در منچستریونایتد سپری نکرده و تا پیش از دیدار برابر برایتون موفق نشده بود در سال 2022 گلزنی کند. 
انتقادهای بسیاری از این بازیکن صورت گرفته، چرا که او در 10 بازی اخیر تنها یک بار موفق شده دروازه حریفان را باز کند و یکی از بدترین آمارها در طول دوران فوتبالش را به ثبت رسانده است. 
بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که رالف رانگنیک اعتمادش را به رونالدو از دست داده و به‌صورت جدی به دنبال جذب جایگزین این بازیکن برای فصل آینده است. 
برباتوف در گفت‌وگو با بت‌فر درباره این موضوع اظهار داشت:« وقتی تیم‌ها بد نتیجه می‌گیرند همیشه بازیکنان ستاره این تیم مقصر به‌حساب می‌آیند و در حال حاضر کریستیانو رونالدو مقصر شرایط منچستریونایتد شناخته می‌شود.»

 

1694609


او با دفاع از عملکرد این بازیکن پرتغالی گفت:« او در حال حاضر یک گل در 10 بازی به ثمر رسانده و این از نظر همه مشکلی جدی است اما از نظر من اینطور نیست. یازده بازیکن در زمین حضور دارند و همه باید به یک اندازه مقصر شناخته شوند. رونالدو اسطوره دنیای فوتبال است و مردم باید به‌خاطر داشته باشند که او 37 ساله است.»
این مهاجم سابق یونایتد با اشاره به شرایط فیزیکی رونالدو اضافه کرد:« او اجازه دارد که هر از گاهی چند بازیِ بد داشته باشد. اما فکر نمی‌کنم مشکل ما این باشد. رونالدو به اندازه کافی به یونایتد کمک کرده و مشخصا مردم به دنبال بازی بهتری هستند چون استانداردهای او بسیار بالا است اما آنها باید واقع‌بین باشند چون او دیگر 27 ساله نیست.»

دیدگاه‌ها