کد خبر : 1813144 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:37 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

کیفیت زمین لیگ سه هم اینجور نیست

کمندانی: این گل روزی من از سمت خدا بود

میلاد کمندانی تبدیل به موثرترین تعویض‌ فجری‌ها شد و با گلش باعث تساوی تیمش مقابل پیکان بود.

کمندانی: این گل روزی من از سمت خدا بود

به گزارش ورزش سه، میلاد کمندانی با گلی که به پیکان زد ۱ امتیاز را برای تیمش خرید تا فجر سپاسی شیراز حداقل با تساوی زمین را ترک کند وی در این باره به خبرنگار ما گفت: همانطور که مشاهده کردید موقعیتهای ما بیشتر از پیکان بود ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اگر در طول بازی به گل می‌رسیدیم کارمان راحت تر می شد ولی خدا را شکر که حداقل مساوی کردیم.
او در مورد گلی که به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند ادامه داد: پاس ابوالفضل بابایی بسیار زیبا و به موقع بود و من هم از پشت محوطه جریمه شوت زدم. این گل هم روزی من از سمت خدا بود که با کمک بچه ها اتفاق افتاد هم توانستم اولین گلم را در فجر بزنم و همین که بازی مساوی شد.
بازیکن فجر در خصوص کیفیت زمین حافظیه عنوان کرد: شاید کیفیت زمین در لیگ سه هم این گونه نباشد واقعاً نمیدانم از چه واژه ای برای این زمین استفاده کنم فقط این را می دانم که بازی کردن در اینجا بسیار دشوار است و اجازه نمی‌دهد ما روی زمین بازی کنیم. فکر می کنم حق فوتبال شیراز یک زمین خوب باشد.
هافبک فجر در خصوص قضاوت داور گفت: در مورد داوری که چیزی نمی‌گویم فقط سر وقت اضافه بحث است که آن هم در حیطه من نیست و سرمربی در این مورد صحبت کرده است.
این بازیکن در مورد دیدار هفته بعد عنوان کرد: بازی حساسی با سپاهان داریم و برای اینکه از منطقه سقوط فرار کنیم باید در این دیدار امتیاز بگیریم. کاری به نتایج سپاهان در هفته های اخیر نداریم زیرا این تیم بسیار با کیفیت و با ثبات است ولی فجر هم ثابت کرده همیشه مقابل تیم‌های بزرگ حرف‌هایی برای گفتن دارد.
کمندانی یادآور شد: از مردم شیراز می خواهم ما را تنها نگذارند. تمام تلاشمان را می کنیم این تیم خوب و ریشه دار را در لیگ برتر با وجود اینکه حتی امکانات اولیه مانند زمین را هم نداریم؛ نگه داریم.

دیدگاه‌ها