کد خبر : 1813147 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:47 | 42.8K بازدید | 10 دیدگاه

وقتی همه به احترام علی شجاعی ایستادند!

علی شجاعی عملکرد خوبش را با یک پاس گل تکمیل کرد و حرکت تماشایی او باعث تشویق شدن از طرف هم‌تیمی‌هایش شد.

وقتی همه به احترام علی شجاعی ایستادند!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه سی مسابقه پرسپولیس-مس، مصدومیت میلاد سرلک باعث شد گل‌محمدی عضو ثابت میانه میدان خود را در بیش از 60 دقیقه باقی‌مانده بازی از دست بدهد. در این شرایط در حالی که انتظار می‌رفت شریفی یا اسدی به عنوان هافبک دفاعی به بازی بروند با تصمیم جالب یحیی، علی شجاعی روانه میدان شد.

شجاعی در طول بازی پرتلاش ظاهر شد و با تکل‌ها و قطع توپ‌هایی به‌جا برای تیمش موثر بود. شجاعی که در سبک بازی‌اش همواره میل به تاثیرگذاری روی گل‌ها دیده می‌شود این بار روی گل سوم سرخ‌ها در یک نفوذ به منطقه خالی محوطه مس، کنترل و پاس دقیقش رو به عقب باعث شد پرسپولیس به گل سوم برسد و عملا نقشه‌های ربیعی برای دو-دو شدن بازی نقش بر آب شود.

عبدی و سایر پرسپولیسی‌ها که از این پاس هوشمندانه علی شجاعی به وجد آمده بودند او را تشویق کردند. ابتدا خود عبدی، شجاعی را محکم در آغوش کشید و بعد از آن نوبت ترابی بود که برای تکمیل شدن این مثلث روی گل سوم از عبدی تشکر کرد. همچنین رامین که کمی آنطرف‌تر ایستاده بود با دست زدن، هم‌تیمی جوان خود را تحسین کرد. به احتمال زیاد مزد بازی خوب شجاعی از طرف کادرفنی، حضور در ترکیب برای بازی بعدی خواهد بود.

 

1695322

 

1695323

دیدگاه‌ها