کد خبر : 1813155 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:59 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

باقرپسند: از اروپا آمده‌ام و چیپ اروپایی زدم!

سعید باقرپسند مهاجم تیم ذوب آهن که مقابل شهرخودرو گل زد می‌گوید تیم‌شان روند رو به رشدی دارد و دنبال کسب جایگاه اصلی ذوب آهن در جدول هستند.

باقرپسند: از اروپا آمده‌ام و چیپ اروپایی زدم!

به گزارش"ورزش سه"، باقرپسند در رابطه با بازی مقابل شهرخودرو گفت: اول از همه به تمام هواداران عزیز تبریک می‌گویم که توانستیم با این برد آن‌ها را خوشحال کنیم. ما به آن‌ها قول دادیم که هدفی را دنبال کنیم و آن هدف رساندن ذوب آهن به جایگاه اصلی‌اش است که در هر بازی همه بچه‌ها محکم، قوی و با تمام توان می‌جنگند تا بتوانیم ذوب آهن را به جایگاهش برگردانیم و خداراشکر در این بازی توانستیم سه امتیاز را بگیریم. واقعا بازی سختی بود. درست است که تیم شهرخودرو در انتهای جدول قرار دارد اما خیلی خوب و محکم به بازی آمدند و می‌خواستند امتیاز بگیرند. خداراشکر توانستیم در نیمه اول دو گل بزنیم و در نیمه دوم با خیال راحت‌تر بازی را اداره کردیم.

باقرپسند درباره اخراج‌های متوالی بازیکنان ذوب آهن گفت: متاسفانه مثل تمام بازی‌های خانگی اخراجی دادیم و اصلا نمی‌دانیم چه چیزی باید گفت! در هر بازی خانگی یک‌ نفر اخراجی می‌دهیم و الان سه بازی متوالی است که این اتفاق می‌افتد و این مسئله باید حل شود. در بازی قبل مقابل پیکان، داور به ناحق و اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و همه کارشناسان معتقد بودند که داور اشتباه کرده اما آن اتفاق گذشته است.

او ادامه داد: ما به هفته‌های آینده امیدواریم و خداراشکر توانستیم خودمان را نشان دهیم و هفته به هفته روند رو به رشدی داشته باشیم.‌بعد از یک‌بار به تیرک دروازه استقلال زدن و یک شوت خوب مقابل سپاهان که با بدشانسی گل نشد، در بازی سوم که امروز بود توانستم گل بزنم؛ خیلی خوش‌حال هستم و به هواداران تبریک می‌گویم.

مهاجم سابق سومقاییت درباره گلی که زد گفت: در گلی که زدم، گلر اشتباهی نکرد؛ در واقع زرنگی کردم که توانستم توپ را بگیرم چون اول به سمت دیگری رفتم و سریعا تغییر مسیر دادم و مسیر توپ را بستم؛ توپ را گرفتم و یک ضربه چیپ اروپایی زدم؛ به هر حال از اروپا آمده‌ام!

 

1695337

 

باقرپسند درخصوص خطر سقوط ذوب آهن به لیگ پایین‌تر افزود: ما اصلا به خطر سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف ما خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. ما از شروع نیم فصل دوم که بازی با استقلال بود، بازی به بازی نشان دادیم برای چه هدفی بازی می‌کنیم و این موضوع از کیفیت فوتبال‌مان مشخص است. مقابل سپاهان که یکی از بهترین تیم‌های ایران است مساوی کردیم و امروز توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و از این موضوع مشخص است که ما روند رو به رشدی داریم و هدف‌مان رساندن ذوب آهن به جایگاه اصلی‌اش است.

سعید باقرپسند درباره بازی بعدی با فولاد خوزستان بیان کرد: ما یک هدف داریم و آن هم جنگیدن برای اسم ذوب آهن است و مثل بازی‌های گذشته، در مقابل فولاد هم پرتلاش و باقدرت بازی خواهیم کرد تا بتوانیم حداقل امتیاز را در اهواز بگیریم. با اینکه می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و فولاد تیم آسیایی است اما ما هم می‌خواهیم نشان دهیم این بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم اتفاقی نبوده و باید بتوانیم روند رو به رشد‌مان را حفظ کنیم.

او درادامه درخصوص مشکل گل‌زنی ذوب آهن اضافه کرد: ‌چهار بازی در اینجا بودم اما ذوب آهن واقعا در گل‌زنی بدشانس بوده است. در بازی با استقلال و پیکان به تیرک زدیم و در بازی با سپاهان دو موقعیت از کنار تیرک با فاصله مویی رد شد. ذوب آهن بد شانس بود وگرنه موقعیت خلق شده و من یا بچه‌ها زدیم اما بد شانس بودیم. خداراشکر توانستیم طلسم را بشکنیم و ذهنیت بدشانسی را کنار می‌گذاریم و سعی می‌کنیم بیش‌تر گل‌ بزنیم.

باقرپسند در انتها گفت: آقای تارتار شور، انگیزه و روحیه بالایی به تیم تزریق کرده است و تیم را بسیار خوب مدیریت کرده‌اند. با اینکه چند هفته گل نزده بودیم و دو بازی‌ نیم فصل دوم را با باخت شروع کردیم اما به جرئت می‌گویم که ایشان به تنهایی تمام حواشی را به جان و دل گرفت تا به بازیکنان فشاری وارد نشود. ما هم‌‌قسم شدیم تا بتوانیم به کار بزرگی که حاج مهدی انجام داد کمک کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها