کد خبر : 1813156 | 10 اسفند 1400 ساعت 12:04 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

واسعی دوباره در ترکیب تراکتور؛

نصرتی و میدان دادن به چهره‌‌ مغضوب سولدو

کادرفنی جدید تراکتور تصمیم گرفت تا به هافبک بازیساز مشهدی میدان بدهد.

نصرتی و میدان دادن به چهره‌‌ مغضوب سولدو

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان پر سر و صدای دو فصل گذشته تراکتور بدون‌تردید سعید واسعی است؛ بازیکنی که بعد از جدایی از پیکان قرار بود به استقلال برود اما فسخ غیرقانونی او باعث شد تا مدیران استقلال ریسک امضای قرارداد با واسعی را نپذیرند و سرانجام امضای قرارداد با تراکتور، باعث محرومیت 4 ماهه این بازیکن شد.

در 50 بازی انجام شده تراکتور در دو فصل گذشته، سعید واسعی تنها توانسته در 20 مسابقه حاضر شود که 11 بازی آن به صورت فیکس بوده است؛ آن‌هم برای بازیکنی که در تیم پیکان جزو نفراتی اصلی بود و نمایش درخشانی را داشت اما واسعی در طول 20 مسابقه انجام شده، تنها 1 گل زده و 2 پاس‌گل در کارنامه او به چشم می‌خورد.

این هافبک 27 ساله که در فهرست مازاد سولدو قرار گرفته بود، روز گذشته بعد از جدایی این سرمربی کروات بار دیگر نامش در فهرست تراکتور جای گرفت و با نظر محمد نصرتی مربی تراکتور، از دقیقه 67 وارد میدان شد و پاقدم خوبی هم داشت، چرا که دقایقی بعد از ورود او تراکتور به گل دوم دست پیدا کرد.

باید دید در ادامه‌ی لیگ بیست و یکم و با حضور ساغلام، وضعیت هافبک مشهدی تراکتور چگونه خواهد شد و آیا شرایط به سود او در جمع سرخ‌پوشان تبریزی تغییر خواهد کرد یا سرانجام بعد از دو فصل ناموفق حضور در تراکتور، واسعی در پایان فصل از جمع بازیکنان این تیم جدا می‌شود.

دیدگاه‌ها