کد خبر : 1813168 | 10 اسفند 1400 ساعت 12:42 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

جذاب‌ترین نمایش هفته در تبریز؛

تحرک، حلقه مفقوده نیمکت تراکتور (عکس)

تراکتور در روزی که محمد نصرتی را روی نیمکت و ارطغرل ساغلام را روی سکو داشت، یکی از بهترین نمایش‌های فصل را ارائه کرد.

تحرک، حلقه مفقوده نیمکت تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی برای دومین هفته متوالی به نتیجه تساوی رسیدند اما بی تردید این یک امتیاز تفاوت زیادی با آنچه تیم سولدو در تهران و مقابل پیکان کسب کرد؛ دارد. هفته گذشته آنها در روزی که محمدرضا اخباری را به‌عنوان منجی درون دروازه داشتند، از شکست فرار کردند و حتی حریف یک پنالتی هم هدر داد اما این بار تا دقیقه 80 از سپاهانی پیش بودند که برای رسیدن به پیروزی بی تاب به نظر می‌رسید.

تفاوت تراکتوری که سپاهان را در طول بازی تحت فشار قرار داد و دو گل هم زد با تیمی که در همین ورزشگاه برابر استقلال کم خطر ظاهر شد، تغییرات روی نیمکت و البته به طبع آن در داخل زمین بود. محمد نصرتی با انگیزه و پرشور در حالی که کمتر از 48 ساعت برای آماده سازی این تیم وقت داشت، در غیاب سایر اعضای کادرفنی که با جدایی سولدو، کارشان در تبریز به اتمام رسید، حتی گرم کردن بازیکنان را هم به تنهایی انجام داد.

نصرتی که با زبان ترکی هم آشناست و با حاضران در مجموعه به همین زبان صحبت می‌کرد، یک جلسه تمرینی را هم با بازیکنان پشت سر گذاشت که حکم جلسه آشنایی را برای طرفین داشت. با این حال او تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد و مهمتر از آن شور و انگیزه‌ای را به تیم تزریق کرد که شاید حلقه مفقوده تراکتور در فصل جاری بود.

 

1695353

 

قرمزهای آذربایجان در این فصل اسکواد چندان کم ستاره‌ای هم ندارند و کافی است به ترکیب اصلی این تیم مقابل سپاهان و همچنین نفرات ذخیره نگاهی انداخت تا دریابیم شاید حتی تراکتور با تیمهای بالای جدول که برای رتبه چهارم و پنجم تلاش می‌کنند، قابل مقایسه باشد. به همین خاطر بود که هواداران مدام از خود می‌پرسیدند که باوجود این بازیکنان، مشکل تراکتور چه بود که نمی‌توانست چنین نمایش‌هایی را ارائه کند؟

اگرچه نصرتی در یک جلسه تمرین و همچنین در روز بازی تاثیر فنی خود را هم روی بازیکنان گذاشت اما او عملا فرصتی برای ایجاد تغییرات شگرف نداشت و تنها چیزی که می‌توانست به تیم اضافه کند، روحیه پیروزی و نمایش رو به جلویی بود که در طول 90 دقیقه از کنار زمین و با حرارت فراوان به تیم تزریق می‌کرد.

تحرکات نصرتی در کنار زمین بسیاری را به یاد تونی اولیویرا هم انداخت. او با بازیکنان صحبت می‌کرد و تلاش داشت تا آگاهی محیطی آنها را بهتر و همچنین نکات فراموش شده را یادآوری کند. حالا همین حرکات او و نمایش قابل قبول بازیکنانی که دو بار دروازه سپاهان را باز کردند، تی‌تی‌ها را به آینده امیدوار کرده است.

دیدگاه‌ها