کد خبر : 1813169 | 10 اسفند 1400 ساعت 12:46 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمام هدف‌مان این است که در لیگ بمانیم‌

خرم‌الحسینی: با احترام به خطیبی، می‌توانستیم ببریم

هافبک نفت مسجدسلیمان معتقد است که تمام تلاش اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم برای حفظ سهمیه نفت در لیگ برتر است.

خرم‌الحسینی: با احترام به خطیبی، می‌توانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه" بعد از کسب اولین امتیاز نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری که روز گذشته مقابل آلومنیوم اراک به دست آمد، محمد خرم‌الحسینی یکی از خریدهای زمستانی نفت که حدود 70 دقیقه در نبرد مقابل ایرالکو در زمین مسابقه حضور داشت به گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره‌‌ امتیاز به دست آمده و شرایط دیدار با آلومینیوم پرداخت.

خرم‌الحسینی درباره مسابقه روز گذشته گفت: خداراشکر می‌کنیم که توانستیم نتیجه مساوی را کسب کنیم، چون فکر می‌کنم تیم ما بعد از چند هفته ناکامی در کسب امتیاز، به تک امتیاز دیدار مقابل آلومینیوم نیاز داشت؛ هم اعضای کادرفنی و هم بازیکنان‌مان تحت فشار بودند اما خوشبختانه توانستیم امتیاز کسب کنیم و این مسئله باعث شد تا طلسم امتیاز نگرفتن‌هایمان شکسته شود؛ انشالله از این به بعد تا پایان فصل بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در پاسخ به میزان امیدواری‌اش برای بقای نفت در لیگ گفت: همه بازیکنانی که از پیش بودند و کادرفنی سابق در کنار نفراتی که به تیم اضافه شده‌ایم، ‌زحمت می‌کشیم و دوست داریم به هم کمک کنیم تا تیم را در لیگ نگه داریم. مردم مسجدسلیمان واقعا چشم و دل‌شان به این تیم است و انشالله بتوانیم در آخر فصل این تیم را که مایه‌ امید مردم‌ است، در لیگ نگه داریم.

محمد خرم‌الحسینی در واکنش به سرنگونی‌اش درون محوطه‌ی جریمه آلومینیوم توضیح داد: شاید از طریق تصاویر دوربین این موقعیت مشخص نباشد اما به گونه‌ای برخورد شکل گرفت که با توجه به این‌که دستم را مدافع آلومینیوم گرفت‌، تعادل من برهم خورد؛ حالا این‌که پنالتی بود یا خیر را واقعا نمی‌دانم. مدافع حریف خطای کوچکی انجام داد تا من تعادلم را از دست بدهم، چون اگر این اتفاق رخ نمی‌داد فکر می‌کنم می‌توانستم از موقعیتم استفاده کنم. مدافع آلومینیوم با زرنگی دست من را کشید و داور مسابقه متوجه نشد.

 

1692477

 

او درباره صحبت‌های رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از بازی با موضوع این‌که آلومینیوم باید با 3 گل برنده می‌شد، پاسخ داد: بازی به نحوی رقم خورد که در شروع ‌ما بهتر کار کردیم و حتی موقعیت گلزنی هم داشتیم اما بخواهیم در مجموع حساب کنیم، نیمه‌‌ دوم و به خصوص در دقایق پایانی آلومینیوم روی دروازه ما فشار آورد و چند موقعیت خوب داشتند که دروازه‌بان‌مان به خوبی مهار کرد و توانست کلین‌شیت کند.

خرم‌الحسینی ادامه داد: فکر نمی‌کنم آلومینیوم می‌توانست 3-0 برنده شود، چون ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و اگر آن‌ها گل می‌شد، فکر می‌کنم بازی مساوی تمام می‌شد یا ما برنده بازی می‌شدیم،‌ ما هم موقعیت داشتیم به ویژه در نیمه‌‌ اول؛ در اواخر بازی، بازیکنان ما خسته شده بودند و چند موقعیت به حریف دادند. با تمام احترامی که برای آقای خطیبی قائل هستم چون شاگرد ایشان بوده‌ام اما فکر می‌کنم نتیجه‌‌ 3-0 ناعادلانه باشد.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره‌‌ بازی بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: مس تیمی است که خودش را ثابت کرده و بازی سختی داریم؛ تمام تفکر و ذهنیت ما این است که بتوانیم از این بازی امتیاز کسب کنیم و امیدوارم همانطور که مقابل آلومینیوم موفق به کسب امتیاز شدیم، برابر مس هم بتوانیم امتیاز به‌دست آوریم.

محمد خرم‌الحسینی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: از همه‌‌ هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم که خوش‌آمدگویی خیلی خوبی نسبت به من داشتند و امیدوارم بتوانم با بازی‌هایی که انجام می‌دهم، پاسخ محبت‌های آن‌ها را بدهم؛ نمی‌خواهم بحث تراکتور را انجام بدهم چون آنجا اتفاقاتی افتاد که خیلی اذیت شدم و سعی می‌کنم مطلبی درباره‌‌ آن نگویم و برای تراکتور هم آرزوی موفقیت می‌کنم؛ انشالله بتوانند نتایج خوبی بگیرند چرا که جایگاه تراکتور اینجای جدول نیست.

دیدگاه‌ها