کد خبر : 1813180 | 10 اسفند 1400 ساعت 13:17 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی و بازهم شِکوه از اشتباه‌ دفاعی

محمد ربیعی در حالی یک شکست دیگر را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که اشتباه‌های فردی مهم‌ترین عامل در دریافت دو گل این تیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو اشتباه کافی بود تا مهاجمان فرصت طلب پرسپولیس، دروازه مس رفسنجان را باز و شکستی تلخ را به محمد ربیعی  تحمیل کنند. آن هم در روزی که مس توانسته بود یک بار گل مهدی عبدی را پاسخ دهد و به بازی برگردد و در آستانه کسب امتیاز از ورزشگاه آزادی قرار بگیرد اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

گل اول روی قطع توپ مهدی ترابی، پاس عمقی او به مهدی عبدی و در شرایطی به ثمر رسید که حتی مهاجم گلزن پرسپولیس هم لحظه‌ای تعلل داشت اما مدافع مس رفسنجان نتوانست توپ را قطع کند. در صحنه گل دوم نیز پاس مهدی ترابی با یک تکل عجیب از مدافع نارنجی‌پوش همراه شد که اثری در قطع توپ نداشت و علی شجاعی با تیزهوشی عبدی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

این دو اشتباه باعث شد تا ربیعی با چهره برافروخته در نشست خبری و سپس میکسدزون ظاهر شود و بگوید که اگر مقابل پرسپولیس و استقلال تمرکز صددرصدی نباشد، تیم شکست می‌خورد. تیم او در مقابل استقلال هم با اشتباه فردی بازی را واگذار کرد.

 

1695367

 

او حتی درباره دروازه بانش هم اظهارنظر کرد و گفت:  وقتی که تحت فشار تیم حریف از بالا قرار می‌گیری و تیم حریف پرس می‌کند باید با دروازه‌بان‌ بازی را از این حالت دربیاوری ولی دروازه‌بان ما یکی، دو توپ را به اوت زد. قبول دارم که امروز راندمان خط دفاعی ما خوب نبود و از سه گل، دو تا را روی اشتباه خط دفاع خوردیم.

این در حالی است که مس رفسنجان شاید حتی شایسته کسب امتیاز از هر دو تیم پایتخت بود اما این تیم تازه لیگ برتری شده، به نظر هنوز به صبر و تجربه بیشتری نیاز دارد تا در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود.

دیدگاه‌ها