کد خبر : 1813186 | 10 اسفند 1400 ساعت 13:46 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: عصبانیتم استراتژی بود نه احساس‌ واقعی!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام‌ می‌گوید با عصبانیتش خواسته پیامی به بازیکنان تیمش ارسال کند.

کونته: عصبانیتم استراتژی بود نه احساس‌ واقعی!

به گزارش "ورزش سه"، کونته در هفته‌های اخیر بارها پس از دیدارهای تیمش رفتارهای متناقضی از خود نشان داده است. 
این مربی ایتالیایی پس از پیروزی 2-3 برابر منچسترسیتی بازیکنان تاتنهام را بهترین تیمی خواند که با آنها کار کرده و از سوی دیگر پس از شکست برابر برنلی مدعی شده که ایراد از بازیکنان این تیم است. 
او همچنین اعلام کرد که قصد دارد به ترک زودهنگام تاتنهام فکر کند، چرا که باور دارد فرد مناسبی نیست که بتواند شرایط این تیم را تغییر داده و بازیکنان را به سوی پیشرفت ببرد. 
برخی از منابع نزدیک به این باشگاه گفته بودند که کونته پس از کسب نتایج نه‌چندان درخشان بسیار احساساتی شده و او نیز اظهار داشت که پس از شکست نیاز به یک روز زمان برای بازگشت به شرایط عادی دارد. 
با این حال کونته در آستانه دیدار دور پنجم جام حذفی برابر میدلزبورو مدعی شده که پیام‌های احساسی‌‍اش بخشی از استراتژی تغییر فرهنگ در این باشگاه بوده است.

 

1694142


سرمربی تاتنهام روز دوشنبه به خبرنگاران گفت:« شما باید درک کنید که کجا استراتژی در کار است و کجا نیست و فقط یک لحظه احساسی رخ داده است. درست نیست من توضیح دهم که چرا سه روز پس از حرف‌هایی که زده بودم، صحبت‌های دیگری را مطرح کردم.»
کونته با اشاره به استراتژی‌ای که در طول این مدت اتخاذ کرده بود اظهار داشت:« شاید بتوانم این موضوع را برای شما شرح دهم، هر بار که ما کنفرانس خبری برگزار می‌کنیم، استراتژی‌ای پشت آن است و فقط یک لحظه احساسی نیست.»
او مدعی شد که این تصمیم برای ارسال پیام به بازیکنانش بوده و اضافه کرد:« من پس از بازی برابر برنلی حس کردم که این لحظه مناسبی است، پس از چهارمین شکست در پنج بازی و پیروزی برابر منچسترسیتی که سه روز پیش به دست آمده بود، خواستم پیامی درست و واضح به خودم، باشگاه و بازیکنان ارسال کنم. ما اینجاییم تا از فوتبال لذت ببریم و پیشرفت کنیم. تاتنهام تیمی نیست که چهار شکست در پنج بازی را بپذیرد.»

دیدگاه‌ها