کد خبر : 1813225 | 10 اسفند 1400 ساعت 17:02 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

از تارتار تشکر می‌کنم، او فوتبال من را زیر و رو کرد

پورعلی: برای حفظ این روند، درپی شکست فولاد هستیم

هافبک ذوب آهن اعتقاد دارد که پیروزی برابر شهرخودرو، حاصل یک تلاش تیمی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن توانست پس از 7 هفته ناکامی در کسب پیروزی، بالاخره در دیدار برابر شهرخودرو طعم پیروزی را بچشد. شاگردان تارتار با استفاده از فرصت میزبانی، از سد حریف خود گذشتند تا از بحران خارج شوند. پوریا پورعلی یکی از ستاره های ذوب آهن در این دیدار بود. بازیکنی که با عملکرد خوب خود، از عوامل پیروزی تیمش به‌شمار می‌رود.

پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص دیدار برابر شهرخودرو گفت:‌ بابت این پیروزی خدا را شکر می‌کنیم. ما تحت فشار بودیم و در چند هفته گذشته به پیروزی دست پیدا نکرده بودیم و حتی موفق به گلزنی نیز نشده بودیم. هم ما و هم کادرفنی از چندین جهت تحت فشار قرار گرفته بودیم. خود اعضای کادرفنی نیز به ما گفته بودند که برای دیدارهای قبل، توجیهی نداریم و باید این بازی برابر شهرخودرو را برنده از زمین خارج شویم که‌ این اتفاق افتاد و ان‌شالله ادامه دار باشد. ما هم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و دیگر کسب نتیجه دست خداست.

1695430

وی درباره عملکرد خوب برابر شهرخودرو و حضور در ترکیب منتخب هفته نیز پاسخ داد: کل تیم و تمام بچه‌ها خوب بودند و عملکرد خوبی داشتند. من خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم که بخواهم خودم را نشان بدهم. هر چیزی که سرمربی بخواهد را اجرا می‌کنم. به قول بچه‌ها، من بیشتر در خدمت تیم هستم.

پورعلی در مورد سطح کیفی خوب خود در خط دفاعی ذوب آهن گفت: خود من امسال عملکرد خوبی داشتم ولی متأسفانه از لحاظ تیمی ‌زیاد راضی کننده نبودیم. همانطور که در جریانید، وضعیت تیمی خیلی خوب نبود. ما از لحاظ سبک بازی خوب کار می کنیم ولی بدشانس بودیم. ما در هر بازی چند توپ را به تیر دروازه می زنیم و خود آقای تارتار نیز به این مسئله اشاره کرده اند. امسال توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود ولی امیدواریم که در 10 بازی باقی‌مانده، نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

بازیکن ذوب آهن صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من امسال 14 بار برای ذوب آهن به میدان رفته‌ام و سال نخست حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. فصل قبل در فجرسپاسی حضور داشتم. برای هر مربی سخت است که به بازیکن کم تجربه میدان بدهد. ولی از آقای تارتار تشکر می کنم که امسال خیلی به من کمک کردند. ایشان فوتبال و زندگی من را زیر و رو کرده اند. خودتان می دانید بازیکنی که زیاد بازی کند، مورد توجه قرار می گیرد. من از آقای تارتار و کادرفنی تشکر می کنم چون خیلی به من کمک کردند و همه جوره پشت من بودند.

وی درباره دیدار هفته بعد برابر فولاد پاسخ داد: ان شالله با درایت فنی برای پیروزی به مصاف فولاد می رویم. ان شالله که بتوانیم این دیدار را برنده شویم. ما در دور رفت شکست خوردیم و انگیزه مان برای این مسابقه خیلی زیاد است. امیدوارم که بتوانیم این روند خوبمان را ادامه دهیم و به ثبات خوبی دست پیدا کنیم تا در جدول جایگاه خوبی پیدا کنیم.

پورعلی در پایان گفت: از مدیریت و مدیرعامل تیم تشکر می کنم که پای کار بوده و حضور آنها در سر تمرین باعث دلگرمی بازیکنان شده است. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها