کد خبر : 1813229 | 10 اسفند 1400 ساعت 17:35 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

از اول هم قرار نبود سهمیه آسیایی بگیریم؛

آریاکیا: لحظه آخر توپ‌های ما گل نمی‌شود

مدافع چپ آلومینیوم معتقد است تیمش با وجود نمایش خوب به برد نمی‌رسد.

آریاکیا: لحظه آخر توپ‌های ما گل نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پوریا آریاکیا درباره تساوی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما مثل همیشه در گلزنی بدشانس یا به عبارتی کم‌دقت بودیم که اگر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی یک امتیاز پس از سه باخت اخیرمان، اتفاق بدی نیست.

او ادامه داد: نیاز جدی به برد مقابل نفت داشتیم و با نکاتی که آقای خطیبی گفته بود و انتظاری که از ما داشت، همه جوره تلاش کردیم تا برنده شویم. موقعیت‌های خوبی هم به وجود آوردیم ولی مثل همیشه آن لحظه آخر توپ‌های ما تبدیل به گل نشد تا به هدفی که داشتیم، نرسیم، اما مطمئن باشید در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

1695436

مدافع چپ آلومینیوم اضافه کرد: درست است در هفته‌های گذشته برد نداشتیم، اما از نظر فنی و تعداد موقعیت خیلی بهتر از تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، و ... بودیم و حتی در دیدار با پرسپولیس هم آن اتفاقات داوری نمی‌افتاد، می‌توانستیم امتیاز بگیریم و برنده شویم ولی متاسفانه مدتی است اوضاع بر وفق مراد ما پیش نمی‌رود که دیروز هم همینطور شد. البته نباید صحبت از سهمیه کرد چون از اول هم قرار نبود سهمیه آسیایی بگیریم، اما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

آریاکیا با بیان اینکه رسیدن به امتیاز پس از سه مسابقه ارزشمند است، ابراز کرد: شرایط طوری پیش رفته بود که در دور برگشت کلین‌شیت نداشتیم ولی خدا را شکر دیروز این اتفاق برای ما افتاد و دوباره توانستیم مثل نیم‌فصل اول انسجام دفاعی خودمان را داشته باشیم و اجازه ندهیم حتی یک شوت به سمت چارچوب ما برود. با بازی دیروز و حتی نمایشی که مقابل پرسپولیس و مس داشتیم، دوباره به خودمان امیدوار شدیم و این انگیزه را پیدا کردیم تا نتایج را جبران کنیم.

او درباره دیدار هفته آینده آلومینیوم مقابل هوادار عنوان کرد: به هیچ عنوان این فکر را نمی‌کنیم که بازی راحتی داریم. در دور رفت هم آنها مقابل ما خیلی پرتلاش کار کردند و تیم خطرناکی بودند، اما با احترام به آنها، بازیکنان آلومینیوم همدل و هم‌قسم شدند تا از بازی آینده که در خانه بازی داریم، به برتری برسند و دوباره دل مردم اراک و هواداران ایرالکو را شاد کنند.

دیدگاه‌ها