کد خبر : 1813231 | 10 اسفند 1400 ساعت 17:50 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: حتی نزدیک به فتح چهارگانه هم نیستیم

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با نوریچ از قدم به قدم پیش رفتن تیمش صحبت کرد و اینکه روی 4 گانه تمرکز نکرده اند.

کلوپ: حتی نزدیک به فتح چهارگانه هم نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از فتح جام اتحادیه که با پیروزی بر چلسی در ضربات پنالتی حاصل شد خود را برای دیدار برابر نوریچ در دور پنجم جام حذفی فوتبال انگلیس مهیا می کند. قرمزها در بهترین فرم چند سال اخیر خود قرار دارند.
 

1691967

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی و در مورد احتمال کسب 4 گانه در فصل جاری گفت:« هیچ تیمی در انگلیس موفق به فتح چهارگانه نشده، درست است؟ چون خیلی کار سختی است. نزدیک به تفکر درباره‌ی چنین چیز دیوانه‌کننده‌ای هم نیستیم. حتی سیتی در چند سال اخیر با آن بازیکنان نتوانسته موفق به بردنش شود. 

واقعیت این است که اگر می‌خواهید برنده‌ی چیزی شوید، باید روی قدم بعدی متمرکز شوید، نه قدم‌های بعد از آن. این کاری است که می‌کنیم. فعلا فاتح کارابائو کاپ شده ایم ولی در لیگ پشت سر منچسترسیتی هستیم و در حال حاضر باید بعد از 120 دقیقه بازی در روز یکشنبه مقابل نوریچ در اف ای کاپ بازی کنیم.»

 

1668514

 

وضعیت تیاگو:« یک صحنه‌ی احساسی بود، حین گرم کردن مشکلی ندیدم، بعد از آن به رختکن برگشتم و او را در حالی مشاهده کردم که دراز کشیده بود و به من گفت حس می‌کند در همسترینگش مشکلی حس می‌کند‌. لحظه‌ی خوبی نبود. مطمئن نیستم به بازی هفته بعد برسد اما شاید بتواند مقابل اینتر بازی کند اما قطعا از بازی بعد از اینتر در اختیار تیم است.:»

جشن قهرمانی و ترکیب فردا:« بازی قبل ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم پس باید تغییراتی انجام دهم. این بازی را جدی خواهیم گرفت و منتظر کمک از سوی هواداران در آنفیلد هستم. کسانی که در ومبلی نبوده‌اند، فردا می توانند جشن بگیرند که بسیار کمک کننده خواهد بود.جشن خوبی پس از قهرمانی در رختکن داشتیم. در اتوبوس موزیک با صدای زیاد و در هواپیما هیچ‌چیز. ۴ صبح به خانه رسیدیم اما نتوانستم بخوابم. به بچه‌ها دیروز استراحت دادیم. جشن زیادی نگرفتیم.»

 

1695437


درخشش زودهنگام لوئیز دیاز:« او واقعا خوب کار کرده است. نیاز به چنین بازیکن باکیفیتی داشتیم. او برای شروع به شکلی باورنکردنی خوب بوده است. امیدوارم تا جای ممکن همین طور بماند.»

دیدگاه‌ها