کد خبر : 1813233 | 10 اسفند 1400 ساعت 18:38 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم فینالیست شویم

آلگری: نگران نیستم؛ هواداران فیورنتینا با فرهنگند

فردا بسیاری منتظر واکنش تند و منفی هواداران فیورنتینا نسبت به دوشان ولاهوویچ هستند.

آلگری: نگران نیستم؛ هواداران فیورنتینا با فرهنگند

به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا یوونتوس و فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس به مصاف هم خواهند رفت. این دومین دیدار از این مرحله پس از دربی شهر میلان است که امشب به انجام خواهد رسید.

بازی فیورنتینا و یوونتوس از حیث بازگشت دوشان ولاهوویچ به ورزشگاه فرانکی جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. در انتقالات زمستانی ولاهوویچ، فیورنتینا را به مقصد یووه ترک کرد تا خشم و عصبانیت شدید هواداران فیورنتینا را موجب شود. انتظار می‌رود که او فردا با واکنش‌های بسیار منفی در ورزشگاه روبه‌رو شود.

 

1693727

 

یکی از سوالات از مکس آلگری سرمربی یووه در نشست خبری این بازی همین مورد بود که در پاسخ گفت:« فردا یک مسابقه فوتبال در پیش داریم و به فرهنگ بالای هواداران فیورنتینا باور دارم. ولاهوویچ تا همیشه قدردان فیورنتینا و فلورانس خواهد بود و فیورنتینا بود که باعث شد او فرصت بازی در یوونتوس را پیدا کند. معتقدم جای نگرانی نیست و در جهان مشکلات دیگری، مثل جنگ روسیه و اوکراین وجود دارد که مسائل مهم‌تری نسبت به فوتبال هستند. بازی فردا مقابل فیورنتینا، یک مسابقه خوب خواهد شد.»

 

1693757

 

آلگری در مورد فیورنتینا هم گفت:« فیورنتینا یک تیم خوب است و مربی جذاب و هیجان انگیزی هم دارد. ایتالیانو(مربی فیورنتینا) ذهنیت فوتبال تهاجمی را به فیورنتینا منتقل کرده، با این حال ما می‌خواهیم به فینال کوپا ایتالیا برسیم. فکر می‌کنم یک شب زیبای ورزشی در انتظار دو تیم باشد. از نظر من فیورنتینا بدون ولاهوویچ تفاوت خاصی نکرده است. پیونتک را جذب کردند که او هم مثل ولاهوویچ یک مهاجم فیزیکی است و در فضا می‌تواند خطرناک باشد. فیورنتینا فرقی نسبت به نیم فصل اول نداشته، هنوز تیمی تهاجمی هستند و برای حریفان ایجاد دردسر می‌کنند.»

 

دیدگاه‌ها