کد خبر : 1813251 | 10 اسفند 1400 ساعت 20:58 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

بیانیه باشگاه فیورنتینا؛

کنایه بزنید؛ اما لطفا به ستاره یوونتوس توهین نکنید!

باشگاه فیورنتینا از هواداران خود ‌خواسته از سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دوسان ولاهوویچ خودداری کنند.

کنایه بزنید؛ اما لطفا به ستاره یوونتوس توهین نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، بازیکن 22 ساله و گلزن فیورنتینا در فصل زمستان امسال با قراردادی در مجموع 80 میلیون یورویی به یووه پیوسته و خشم هواداران وایولا را برانگیخت. هواداران فیورنتینا قبل از انتقال ولاهوویچ به تورین، بنرهای تهدیدآمیزی را در در سطح شهر علیه او نصب کردند و پلیس در آخرین روزهای حضور ولاهوویچ در در شهر فلورانس، در اطراف خانه او گشت زنی کرد تا امنیت این بازیکن را حفظ کند. 

1693758

 

حالا خیلی زود موعد تقابل ستاره صرب با هواداران تیم سابق در رقابت‌های کوپا ایتالیا فرا رسیده است. امروز باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه‌ای رسمی از هوادارانش خواست در بازی فردا شب مقابل یوونتوس از سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دوسان ولاهوویچ، مهاجم سابق این تیم خودداری کنند. این مهاجم گلزن در جریان پیروزی 2-1 فیورنتینا در برگامو در ماه سپتامبر مورد توهین هواداران آتالانتا با شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته بود و وایولا نمی‌خواهند فردا شب این اتفاق در فلورانس نیز تکرار شود.

در بیانیه‌ای رسمی این باشگاه آمده است: "فیورنتینا از خیل هوادارانی که برای دیدار چهارشنبه فیورنتینا مقابل یوونتوس در ورزشگاه کنار تیم حضور خواهند داشت؛ تشکر می‌کند. به این مناسبت از هواداران خود می‌خواهیم که با تمام شور و عشق و البته کنایه‌های جذاب خود از تیم حمایت کرده و از سر دادن شعارهای نژادپرستانه که جایی در فرهنگ و تاریخ ما ندارد؛ پرهیز کنند."

همچنین مکس آلگری، سرمربی یوونتوس نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار مدعی شد دوسان ولاهوویچ در آستانه دیدار مجدد با باشگاه سابق خود آرام بوده و او روی هوش و فرهنگ هواداران فیورنتینا حساب می‌کند.

دیدگاه‌ها