کد خبر : 1813271 | 11 اسفند 1400 ساعت 00:04 | 22.2K بازدید | 2 دیدگاه

بازی‌های خوب ما امتیاز ندارد؛

نوری: همه تیم‌ها بالا و پایین داشتند

هافبک آلومینیوم معتقد است جدا از استقلال و پرسپولیس تمام تیم‌های لیگ برتر مقطعی دچار اُفت شده‌اند.

نوری: همه تیم‌ها بالا و پایین داشتند

به گزارش "ورزش سه"، امیر نوری با اشاره به تساوی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: دو تیم بخاطر نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کردند و شرایطی که در جدول داشتند، فقط برد می‌خواستند ولی به نظرم ما تلاش خیلی بیشتری انجام دادیم و علاوه بر بازی مالکانه، موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم، اما در زدن گل عملکرد خوبی نداشتیم و این موضوع را قبول داریم.

او ادامه داد: ما برای ایجاد موقعیت خیلی زحمت می‌کشیم و انواع و اقسام تاکتیک‌ها را با نکاتی که آقا رسول(خطیبی) می‌گوید امتحان می‌کنیم، اما متاسفانه در آخر توپ‌ها به گل نمی‌رود. نمی‌دانم اسمش را بدشانسی یا بی‌دقتی بگذارم ولی هرچه هست ما با همه وجود تلاش می‌کنیم به گل برسیم که این اتفاق نمی‌افتد ولی البته در بازی گذشته واقعا بدبیاری آوردیم و دو بار از روی خط توپ تبدیل به گل نشد.

هافبک بومی آلومینیوم درباره ۱۰ هفته متفاوتی که در ۲۰ مسابقه اخیرشان داشته‌اند، عنوان کرد: اگر دقت کنید، می‌بینید که غیر از استقلال و پرسپولیس، همه تیم‌ها در یک مقطع دچار فراز و فرود شده‌اند و این اتفاق در فوتبال طبیعی است. با اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم، اما با تیم چهارم جدول اختلاف زیادی نداریم و این نشان می‌دهد هر تیمی دچار مشکل شده ولی انتظارها باید از تیم ما منطقی باشد.

نوری در خصوص دیدار هفته آینده آلومینیوم برابر هوادار ابراز کرد: رسیدن به امتیاز در بازی با نفت به ما کمک کرد تا از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنیم ولی به نظرم نیاز به یک برد داریم تا دوباره به روند خوبمان برگردیم و مثل نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم. امیدوارم با انرژی مثبتی که از طرف هواداران می‌گیریم، با تمام توان در این مسابقه کار کنیم، سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم و به امید خدا روی روال نتیجه‌گیری دور رفت بیفتیم.

دیدگاه‌ها