کد خبر : 1813276 | 11 اسفند 1400 ساعت 01:38 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

میلان 0-0 اینتر: فینالیست فعلا مشخص نشد

دیدار تیم های میلان و اینتر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

میلان 0-0 اینتر: فینالیست فعلا مشخص نشد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه بعد از دیدار جذاب و تماشایی دو تیم در سری آ که با برتری 2-1 میلان به پایان رسید، امشب این دو تیم بار دیگر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی 0-0 رضایت دادند تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 9، روی یک توپ ربایی در زمین اینتر، ساله‌ماکرز صاحب موقعیت شد اما ضربه تماشایی او را سمیر هاندانوویچ با یک واکنش دیدنی برگشت داد.
دو دقیقه بعد این تئو هرناندز بود که با یک فرار دیدنی و شوتی خطرناک می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1695508


در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 21، روی ارسال پریشیچ، این ادین ژکو بود که می توانست نرآتزوری را پیش بیندازد اما حضور به موقع رومانیولی، دروازه میلان را بسته نگه داشت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک به دنبال رسیدن به گل برتری بودند اما موقعیت ویژه‌ای روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و ابتدا این اینتر بود که می توانست توسط ژکو به گل برسد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب میلان پیدا نکرد.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی میلان فراهم بود اما واکنش دیدنی هاندانوویچ و دفع توپ به موقع پریشیچ، مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

1695509


در ادامه بازی از تب و تاب افتاد و بیشتر به سمت درگیری های فیزیکی کشیده شد. تعویض های دو مربی و حضور مهره های هجومی مانند الکسیس سانچس، آرتورو ویدال، آنته ربیچ و جونیور مسیاس هم نتوانست تاثیر چندانی بر روند بازی بگذارد.
در نهایت در این نیمه موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت تیم فینالیست در دیدار برگشت مشخص شود.
 

دیدگاه‌ها