کد خبر : 1813279 | 11 اسفند 1400 ساعت 09:30 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: میلان شایسته پیروزی برابر اینتر بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از نتیجه مساوی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر اینتر راضی نیست.

پیولی: میلان شایسته پیروزی برابر اینتر بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر اینتر قرار گرفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. 
این نتیجه خوبی برای میلان است که در این بازی میزبان به حساب می‌آمد و به این ترتیب حتی اگر بازی برگشت مساوی هم شود اما دو تیم گلی به ثمر برسانند، این روسونری است که به دیدار فینال صعود خواهد کرد. 
پیولی پس از پایان این بازی به مدیاست گفت:« میلان خوب بازی کرد و شایسته نتیجه بهتری بود اما اگر به مجموع دو بازی نگاه کنیم نتیجه خوبی به دست آوردیم. من هنوز فکر می‌کنم که ما امشب شایسته کسب پیروزی بودیم. می‌دانیم که بازی برگشت دشوار است اما من از عملکرد تیمم راضی هستم.»
او با اشاره به روند خوب این تیم در ماه‌های اخیر اظهار داشت:« ما در طول دو سال و نیم گذشته پیشرفت کرده‌ایم. دوست داریم جامی به دست آوریم و کاری کنیم که این فصل برای ما فوق العاده باشد. من امشب بهترین تیم ممکن برای این بازی را بر اساس ویژگی‌های تاکتیکی انتخاب کرده بودم.»

 

1658336


این مربی ایتالیایی درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« این تیم برابر تیم اینتر که کیفیت بسیار خوبی دارد قدرتمند و هجومی ظاهر شد. من فکر می‌کنم بن ناصر و کسیه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، ما به اینتر اجازه زدن هیچ شوتی در چارچوب ندادیم و خودمان هم شانس گلزنی داشتیم.»
میلان اخیر مشکل گلزنی داشته و همین باعث شد این سوال مطرح شود که آیا مهاجمان پیولی ارسال پاس گل را به شوت زدن به سمت چارچوب ترجیح می‌دهند؟
سرمربی میلان در پاسخ گفت:« اگر هم تیمی‌ای در موقعیت بهتر داشته باشید باید پاس دهید. من حس می‌کنم ما امشب نتوانستیم در ضربات پایانی خوب ظاهر شویم. شانس‌هایی داشتیم و نباید منتظر شش یا هفت موقعیت گل در دیدار با تیمی مثل اینتر باشیم اما مشکلاتی برای آنها به وجود آوردیم و نیاز داریم برابر ناپولی دقت بیشتری داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها