کد خبر : 1813285 | 11 اسفند 1400 ساعت 10:31 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: کیفیت بازیکنان باعث پیروزی سیتی شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: کیفیت بازیکنان باعث پیروزی سیتی شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دور پنجم از رقابت‌های جام حذفی به مصاف پیتربورو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. 
یکی از نکات قابل توجه این بازی دادن بازوبند کاپیتانی سیتی به زینچنکو بود که پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین روزهای سختی را سپری می‌کند. این اقدام در واقع نشان حمایت این باشگاه، کادر فنی و دیگر بازیکنان از او بود. 
زیچنکو شب گذشته 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست تیمش را در کسب پیروزی برابر حریف همراهی کند. 
گواردیولا پس از پایان بازی گفت:« کاپیتان ما تصمیم گرفت که بازوبند را به او بدهد تا نشان دهد این موقعیت چقدر مهم است. ما همه در باشگاه از این حرکت حمایت کردیم و پشت کاپیتان هستیم. این بازه بسیار سختی برای زینچنکو است و در این باره تردیدی نیست.»

 

1688993


سرمربی سیتی با اعلام حمایت کامل این باشگاه از این بازیکن اوکراینی اظهار داشت:« او نه فقط حمایت همه جانبه هواداران، بلکه حمایت تمام دنیا و بریتانیا را در این شرایط بسیار دشواری که در حال سپری کردن آن هستیم در کنارش دارد. فوتبال بازی کردن در حال حاضر بهترین کار برای او است.»
این مربی اسپانیایی درباره شرایط بازی شب گذشته اضافه کرد:« ما توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و با توجه به این که از دشواری دیدارهای خارج از خانه در جام حذفی باخبر هستیم اما شب خوبی را پشت سر گذاشتیم. آنها در نیمه دوم بسیار بهتر از ما کار را آغاز کردند اما ما این شرایط سخت را کنترل کردیم و در آخر این کیفیت بازیکنان ما بود که نتیجه بازی را تعیین کرد.»
گواردیولا در واکنش به سوالی درباره احتمال کسب سه‌گانه توسط سیتی با قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس گفت:« من حاضر نیستم وارد چنین بحثی شوم.»

دیدگاه‌ها