کد خبر : 1813291 | 11 اسفند 1400 ساعت 11:18 | 29.6K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: زندی روی نیمکت درسدن مقابل وردربرمن

باشگاه دینامو درسدن با انتشار بیانیه‌ای رسما برکناری الکساندر اشمیت و انتخاب فریدون زندی به عنوان سرمربی این تیم را اعلام کرد.

رسمی: زندی روی نیمکت درسدن مقابل وردربرمن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دینامو درسدن تصمیم گرفت به همکاری‌اش با الکساندر اشمیت پایان داده و فعلا با حضور فریدون زندی به عنوان سرمربی موقت در ادامه این مسیر قدم بردارد. 
در خبر رسمی‌ای که روی سایت این باشگاه منتشر شده آمده که این خبر از سوی رالف بکر، مدیر ورزشی دینامو، به اطلاع اشمیت رسیده و فریدون زندی هدایت این تیم را برای دیدار روز یکشنبه برابر وردربرمن برعهده دارد. 
رالف بکر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت:« این اقدام واقعا آسانی برای ما نبود اما در حال حاضر در شرایط ورزشی سختی هستیم. دیدارهای این فصل مطابق میل ما پیش نرفت و حتی با این که از مسیری که داشتیم کاملا مطمئن بودیم ولی امیدواریم که این تغییر در کادر فنی در این برهه حساس بتواند شرایط ما را در ادامه مسیر بهتر کند.»
بکر در ادامه اضافه کرد:« از الکس به خاطر کاری که برای دینامو انجام داد سپاسگزاریم. او از روز اول با اشتیاق، باور و انرژی زیاد به این کار مشغول شد و نقش مهمی در بازگشت به بوندسلیگای دو به عنوان قهرمان لیگ دسته سوم داشت. من بهترین‌ها را برای او در زندگی حرفه‌ای و شخصی آرزو می‌کنم.»
الکساندر اشمیت در 26 آوریل 2020 به عنوان سرمربی دینامو درسدن انتخاب شد و در ابتدا قراردادش تا 30 ژوئن 2021 بود. این قرارداد در ماه می 2021 تا سال 2023 تمدید شد. او در 33 بازی موفق شد 14 پیروزی، شش تساوی و 13 شکست را به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها