کد خبر : 1813368 | 11 اسفند 1400 ساعت 16:57 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند سرمربی سابق ایتالیا از دربی میلان

آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا از نحوه بازی دو تیم در دربی دلامادونینا انتقاد کرد.

انتقاد تند سرمربی سابق ایتالیا از دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و میلان که در چند هفته گذشته رقابت های سری آ با کسب نتایج ناامید کننده صدر جدول را از دست داده بودند شب گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی نه چندان زیبا با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار صعود به دیدار برگشت کشیده شود.

آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا و میلان، به انتقاد از این دو تیم پرداخته و می‌گوید: "این یک پایان قابل پیش بینی بود اما مردم سزاوار احساسات بیشتری هستند. به دلیل جنگ در اوکراین، لحظه خوبی برای جهان نیست، بنابراین ما باید کمی خوش بگذرانیم. میلان و اینتر به ما کمک نکردند، آنها ثابت کردند مشکلاتی دارند.

 

1695624

 

زمین خیلی طولانی یا خیلی وسیع به نظر می رسید. بازیکنان نتوانستند آن را به خوبی پوشش دهند. این احتمالا نشانه افت فرم است، صادقانه بگویم میلان واکنش بهتری داشت اما با این حال آنها هم آشفته عمل کردند. گاهی اوقات باید خونسرد باشید و من حالا به بازیکنانی مثل سالماکرز و تئو هرناندز اشاره می کنم که خیلی با عجله بازی می‌کردند. اولیویه ژیرو به اندازه کافی کارآمد نبود و من انتظار بیشتری هم از رافائل لیائو دارم. پتانسیل او باورنکردنی است و باید از آن بیشترین استفاده را بکند."

ساکی در ادامه گفت: "اینتر واقعاً خسته به نظر می‌رسید و ندیدم که هیچ شانسی ایجاد کند و به نوعی مهاجمان این تیم منزوی به نظر می رسیدند. بازی بعدی آنها مقابل سالرنیتانا و پیش از دیدار برابر لیورپول بسیار دشوار خواهد بود. این لحظه ای است که اینتر باید دندان هایش را به هم فشار دهد، در حالی که مربی باید بازیکنانش را ارزیابی کند و عاقلانه از آنها استفاده کند."

 

1695625

دیدگاه‌ها