کد خبر : 1813377 | 11 اسفند 1400 ساعت 17:35 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

خلردی: استادیوم وطنی برای فصل بعد آماده می شود

رحیم درزی خلردی، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران می‌گوید بودجه عملیات عمرانی استادیوم شهدای ساری تعیین شده اما شروع عملیات عمرانی بستگی به پایان کارهای اداری و تشریفاتی آن دارد.

خلردی: استادیوم وطنی برای فصل بعد آماده می شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم شهدای ساری از  ابتدای فصل میزبان بازی های نساجی بوده اما بعد از اعتراض کادر فنی تیم مازنی به کیفیت چمن این استادیوم بازی های نساجی به استادیوم امام رضای مشهد انتقال پیدا کرد. در این فرصت قرار بود چمن استادیوم شهدای ساری بازسازی شود تا نساجی از بازی با پرسپولیس در شهر ساری میزبان حریفان خود باشد اما عملا فعلا هیچ اقدامی روی زمین استادیوم شهدای ساری انجام نشده است و طبیعتا نساجی هم مجبور است هم چنان دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در این خصوص بیشتر توضیح داد و گفت: بودجه ای از سوی استانداری برای ترمیم چمن استادیوم شهدای ساری تعیین شده اما برای شروع کار نیاز به یک سری تشریفات و کارهای اداری است که این ها هنوز به پایان نرسیده است و باید بگویم عملیات عمرانی در استادیوم شهدای ساری هنوز آغاز نشده است.

او در پاسخ به این سوال که تریدهایی در خصوص آماده سازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر برای فصل بعد وجود دارد! گفت: در این خصوص جلسه ای با حضور استاندار، معاون سیاسی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان برگزار و کارگروهی در این باره تشکیل شد و قرار شد هر هفته میزان پیشرفتِ کار فیزیکی به معاون سیاسی استاندار گزارش داده شود. کارها در این استادیوم پیش می رود و پیش بینی می شود طبق برنامه زمان بندی شده به پایان برسد و نساجی در فصل بعد دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر انجام دهد. به واقع همه در تلاش هستند این استادیوم برای ابتدای فصل بعد آماده شود.

در پایان از رحیم درزی خلردی، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران خواستیم پیرامون نشست روسای هیئت فوتبال استان ها با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کند که از صحبت پیرامون این موضوع عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها