کد خبر : 1813384 | 11 اسفند 1400 ساعت 18:29 | 24K بازدید | 3 دیدگاه

هدف جدید ستاره یووه بعد از شکستن رکورد رونالدو

دوشان ولاهوویچ با زدن دو گل در بازی امشب مقابل فیورنتینا به رکورد روبرتو باجو خواهد رسید.

هدف جدید ستاره یووه بعد از شکستن رکورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 22 ساله در نقل و انتقالات ژانویه با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به بانوی پیر پیوست. او امشب در اولین بازی نیمه نهایی کوپا ایتالیا برای اولین بار به آرتمیو فرانچی باز می گردد و مقابل تیم سابق خود یعنی فیورنتینا قرار می‌گیرد که می‌تواند تقابل فوق العاده جذابی را شکل دهد.

به نظر می‌رسد دوشان ولاهوویچ یکی از بزرگترین مشکلات یوونتوس که در نیم‌فصل اول نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کرد یعنی گلزنی را تا حدود زیادی حل کرده است. از طرفی ستاره صرب شروع بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو در تورین داشته است. فوق‌ستاره پرتغالی در 6 بازی اول خود (540 دقیقه) در یوونتوس سه گل به ثمر رساند. در حالی که ولاوویچ در 6 بازی اول خود(524 دقیقه) 4 گل به ثمر رسانده است و دقایق کمتری نسبت به CR7 بازی کرده است.

 

1693758

 

ولاهوویچ در بازی امشب مقابل فیورنتینا یک ستاره سابق دیگر یوونتوس را هدف قرار خواهد داد؛ روبرتو باجو. اسطوره ایتالیایی با 5 گل در 6 بازی اول خود در یوونتوس شروع بهتری نسبت به ولاهوویچ داشت و در هفتمین بازی خود یک گل دیگر به ثمر رساند. در واقع زدن دو گل مقابل فیورنتینا به ولاهوویچ اجازه می دهد تا با رکورد اسطوره ایتالیایی برابری کند، اما انجام این کار مقابل تیم سابقش آسان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها