کد خبر : 1813397 | 11 اسفند 1400 ساعت 19:18 | 56K بازدید | 5 دیدگاه

فسخ قرارداد توافقی؛

رسمی؛ مدافع اوکراینی از زنیت جدا شد

باشگاه زنیت سن پترزبورگ درخواست یاروسلاو راکیتسکی را برای ترک این باشگاه و فسخ قرارداد را پذیرفت.

رسمی؛ مدافع اوکراینی از زنیت جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، یاروسلاو راکیتسکی، مدافع اوکراینی و 32 ساله در پی حمله نظامی اخیر روسیه به اوکراین، درخواست فسخ قرارداد خود با باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه را به مدیران این باشگاه ارسال کرد و این خواسته امروز مورد قبول قرار گرفت. راکیتسکی از اوایل سال 2019 که از شاختار دونتسک به زنیت منتقل شد، 108 بار برای این باشگاه بازی کرده و در این مدت هشت گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد. یاروسلاو راکیتسکی همچنین سه عنوان قهرمانی لیگ روسیه، یک جام حذفی و دو سوپرکاپ را نیز با لباس زنیت به دست آورد. قرارداد او با باشگاه زنیت در تابستان امسال به پایان می رسید، اما حالا فسخ قراردادی توافقی بین طرفین صورت گرفته است.

1695670

 

باشگاه زنیت در این رابطه نوشت: "باشگاه و هواداران زنیت می خواهند از یاروسلاو راکیتسکی به خاطر دوران حضور در این باشگاه، رفتار حرفه ای بودن و تعصبی که او به زنیت نشان داد، تشکر کنند. ما صمیمانه بهترین ها را برای یاروسلاو، دوستان و خانواده اش آرزو می کنیم. یاروسلاو راکیتسکی خواهان فسخ زودتر از موعد مقرر قراردادش شده و باشگاه با این موضوع موافقت کرده است."

راکیتسکی که 54 بازی ملی برای تیم ملی اوکراین در کارنامه داشته، در شبکه های اجتماعی مخالفت خود را با جنگ اعلام کرده و با انتشار تصویری از پرچم اوکراین نوشت: "من اوکراینی هستم. باید صلح در اوکراین برقرار شود و جنگ را متوقف کنید."

دیدگاه‌ها