کد خبر : 1813425 | 11 اسفند 1400 ساعت 23:08 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

استقبال متفاوت در فلورانس؛

چه آشوبی در انتظار ستاره یوونتوس است!

هواداران فیورنتینا برنامه متفاوتی برای استقبال از دوسان ولاهوویچ، ستاره سابق خود در نظر گرفته‌اند.

چه آشوبی در انتظار ستاره یوونتوس است!

به گزارش "ورزش سه"، امشب دو تیم فیورنتینا و یوونتوس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در استادیوم فرانچی به مصاف هم می‌روند. این اولین باری است که دوسان ولاهوویچ پس از انتقال به یوونتوس در ماه ژانویه، پای به استادیوم فیورنتینا ورزشگاه می‌گذارد. به نظر می‌رسد قرار است بیش از 10 هزار سوت بین هواداران فیورنتینا برای استقبال از ستاره صربستانی پخش شود.  

1667746

 

بدین‌ترتیب آنها می‌توانند هر بار که دوسان ولاوویچ صاحب توپ شد، صدای کرکننده‌ای درآوره و خاطره استقبال از محمد صلاح را تکرار کنند. چند روز قبل سایت این باشگاه از هواداران خواست است تا از سر دادن هرگونه شعار نژادپرستانه خودداری کنند، اما حالا به نظر می‌رسد هواداران متعصب فیورنتینا تصمیم گرفته‌اند در حرکتی متحد با 10 هزار سوت به استقبال دوسان ولاهوویچ بروند. 

قرار بر این است که هر بار که دوسان ولاهوویچ پا به توپ شد این سوت‌ها علیه او به صدا دربیایند. البته در صورت رخ دادن خطا در زمین، شرایط برای داور دشوار شده و سوت‌های او غیرقابل شنیدن خواهد شد. این اولین باری نیست که ستاره سابق وایولا با سوت‌های کرکننده‌ای از سوی هواداران فیورنتینا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در گذشته و وقتی محمد صلاح برای اولین بار با پیراهن رم به استادیوم فرانچی بازگشت نیز با همین رفتار مواجه شد. در گذشته نیز نیکولا برتی در اولین بازی خود در فلورانس با لباس اینتر در فوریه 1989هر بار‌ توپ را لمس می‌کرد چنان با صدای بلند مورد توهین قرار می‌گرفت که تنها بعد از 30 دقیقه تعویض شد.

دیدگاه‌ها