کد خبر : 1813431 | 12 اسفند 1400 ساعت 00:09 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

فارکه روسیه را ترک کرد؛

جدایی از باشگاه روسی بدون حتی یک بازی!

دنیل فارکه، سرمربی جدید کراسنودار خیلی زود از سمت هدایت این تیم استعفا داد.

جدایی از باشگاه روسی بدون حتی یک بازی!

به گزارش "ورزش سه"، دنیل فارکه، سرمربی سابق نوریچ پس از درخواست خانواده‌اش برای بازگشت به آلمان، از سمت مربیگری در کراسنودار بدون حتی یک بازی حضور روی نیمکت این تیم استعفا داد. دنیل فارک در تاریخ 17 ژانویه و دو ماه پس از اخراج از نوریچ پس از شروع ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر، به‌عنوان سرمربی جدید کراسنودار منصوب شد. قرار بود اولین حضور این سرمربی 45 ساله روی نیمکت کراسنودار در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو و در تاریخ 27 فوریه صورت پذیرد، اما این بازی پس از حمله روسیه به اوکراین لغو شد.

1695725

 

بعد از اتفاقات اخیر دنیل فارکه درخواست فسخ قرارداد داد که خیلی زود هم پذیرفته شد و کراسنودار با انتشار بیانیه‌ای جدایی او را تایید کرد: "در تاریخ دوم مارچ، مدیران باشگاه کراسنودار و دانیل فارکه بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیدند. کمک مربیان فارکه شامل ادموند ریمر، کریس دوموگالا و کریستوفر جان نیز این باشگاه را ترک می‌کنند. باشگاه کراسنودار از کادر فنی خود برای فعالیتشان در این مدت تشکر کرده و برای آنها در آینده حرفه‌ای آرزوی موفقیت می‌کند."

دنیل فارکه بعد از این اقدام گفت: "تحولات سیاسی اخیر و درخواست‌ فرزندان، همسران، خانواده‌ها و دوستانم برای بازگشت به خانه منجر به این تصمیم سنجیده شد. البته جدایی برای ما سخت بود، زیرا در اینجا به گرمی از ما استقبال شده بود. در این مدت کوتاه ما اتحاد بزرگی ایجاد کرده و می‌خواستیم در فضای شاد اهداف ورزشی خود را دنبال کنیم، اما حالا متاسفانه مسائل جدی زندگی گریبان‌گیر ما شده است."

جدایی فارکه از کراسنودار در حالی صورت می گیرد که مارکوس گیسدول، مدیر لوکوموتیو مسکو نیز به دلیل مخالفت با اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از سمت خود استعفا داد.

دیدگاه‌ها