کد خبر : 1813438 | 12 اسفند 1400 ساعت 01:10 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: رفتن آبراموویچ؟ آنقدر که فکر می‌کنید خبر ندارم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی ابراز امیدواری کرد اوضاع بعد از جدایی رومن آبراموویچ خوب پیش برود.

توخل: رفتن آبراموویچ؟ آنقدر که فکر می‌کنید خبر ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل رومن آبراموویچ، مالک متمول و روسیه‌ای چلسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قصد دارد باشگاه چلسی را به فروش برساند. امشب این تیم در دیداری دشوار در جام حذفی انگلیس در خانه لوتون با نتیجه 2-3 به برتری دست یافت و توماس توخل در پایان این دیدار مدعی شد خیلی در جریان جزئیات اتفاقات تصمیم مالک چلسی در مورد فروش این باشگاه نیست.

توماس توخل گفت: "ما در جزیره زندگی نمی‌کنیم. بازیکنان به اینترنت دسترسی دارند و تلویزیون روشن است، پس ما اخبار را می‌بینیم و این مسئله طبیعی است. برخی به این مسائل وابسته نبوده و برخی بیشتر نگران هستند که این نیز طبیعی است.

1695741

 

تاثیر تصمیم رومن آبراموویچ روی چلسی؟ این یک خبر بزرگ است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد. ما به رقم خوردن بهترین اتفاقات امیدواریم. شاید من این خبر را تنها کمی زودتر از شما شنیدم، اما این مسئله نزدیک به شروع مسابقه امشب به گوش من رسید. 

ما در طول روز شایعاتی شنیدیم که از تلویزیون پخش می‌شد. وقتی جلسات تیمی داریم و با هم غذا می‌خوریم، همه در مورد این تغییرات صحبت می‌کنند. ما فقط روی روند آماده‌سازی خود تمرکز کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم من باید در مورد این مسئله صحبت کنم و شاید آنقدر که شما فکر می‌کنید چیزی نمی‌دانم.

اگر بخواهم صادقانه پاسخ بدهم باید بگویم که دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در کوتاه‌مدت، برای ما به‌عنوان یک تیم، اعضای کادرفنی و بازیکنان امیدوارم که هیچ‌چیز تغییر نکند. ما سعی می‌کنیم سر و صدای اطراف خود را از بین برده و متمرکز بمانیم، اما انجام این کار همیشه آسان نیست. امروز نشان دادیم که می‌توانیم با تمرکز در میدان حاضر شویم و شنبه دوباره تلاش می‌کنیم با این رویکرد بازی کنیم.

دیدگاه‌ها