کد خبر : 1813440 | 12 اسفند 1400 ساعت 01:27 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

یوونتوسِ خوش‌شانس در یک‌قدمی فینال (عکس)

یوونتوس در دقیقه 91 به‌صورت اتفاقی به گل رسیده و در خانه فیورنتینا، 0-1 به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشته و بیشتر این فیورنتینا بود که روی دروازه حریف خلق موقعیت می‌کرد، در ثانیه‌های پایانی به گل رسیده و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه حریف به برتری دست یافت.

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم و توسط ساپونارا می‌توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از گوشه محوطه جریمه با عکس العمل ماتیا پرین همراه شد.

دقایقی بعد و روی پاس اشتباه و عجیب ماتیا پرین بود که فیورنتینا صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه بوناونتورا در حالتی نامتعادل، دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 26 و روی ضدحمله سریع فیورنتینا بود که ایکونه شانس خود را برای باز کردن دروازه یوونتوس امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول توریرا در گوشه محوطه جریمه یوونتوس اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او نیز راهی به دروازه حریف نیافت و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال توریرا بود که ایکونه در محوطه جریمه یوونتوس شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما او بدشانس بود و ضربه این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه دوسان ولاهوویچ در سمت چپ محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و می‌توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند، اما تراسیانو با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

اما در شرایطی که به نظر می‌رسید این بازی کم‌هیجان با تساوی بدون گل به اتمام می‌رسد، یوونتوس در دقیقه 91 به شکلی اتفاقی به گل رسید. ارسال خوان کوادرادو از سمت راست به ونوتی برخورد کرده و به طرز عجیبی وارد دروازه فیورنتینا شد تا یوونتوس با خوش شانسی در بازی رفت به برتری دست یابد.

1695745

 

1695746

 

1695747

 

1695748

 

1695749

دیدگاه‌ها