کد خبر : 1813444 | 12 اسفند 1400 ساعت 02:27 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف آلگری؛ فتح اسکودتو ممکن نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در مجموع از عملکرد تیمش مقابل فیورنتینا ابراز رضایت کرد.

اعتراف آلگری؛ فتح اسکودتو ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در حالی‌که نمایش چندان خوبی نداشت و فقط یک ضربه به سمت چارچوب فیورنتینا زد، در دقیقه 91 و با گل به خودی عجیب بازیکن حریف در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا در فلورانس به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. مکس آلگری در پایان این دیدار در مورد جریان مسابقه صحبت کرده و البته مدعی شد یوونتوس شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا ندارد. 

مکس آلگری گفت: "ما باید به فیورنتینا بابت عملکرد خوب این تیم تبریک بگوییم. ما روی دو ضد حمله در نیمه اول و نیمه دوم دچار مشکل شدیم و خوشبختانه گل نخوردیم، زیرا بازیکنان حریف دچار اشتباه شدند. پیروز شدن در فلورانس آسان نیست و تیم بلوغ خود نشان داد، زیرا مسابقه سختی در پیش داشتیم. ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم و مارلی آکه به‌شدت تلاش کرد. 

1695443

 

ما از نظر دفاعی خوب کار کرده و به غیر از آن ضد حملات ‌خیلی کم به فیورنتینا اجازه خلق موقعیت دادیم. خوان کوادرادو نیز اشتباه قبلی خود را با ارسال توپ در محوطه جبران کرده و حرکت او بود که باعث گل یوونتوس شد.

من از نحوه سازماندهی امشب تیم رضایت داشتم و حریف فقط در ضد حملات خطرناک بود. ما می دانستیم که فیورنتینا علاقمند به ارسال بوده و بنابراین تهدیدی از مرکز وجود نخواهد داشت. ما باید توپ را بیشتر در نیمه زمین حریف نگه می داشتیم، اما من پیشرفت را در تیم به وضوح دیدم.

احتمال فتح اسکودتو؟ قطعا فاتح اسکودتو 84 یا 85 امتیاز خواهد گرفت. ما برای رسیدن به این هدف باید در تمامی دیدارهای خود پیروز شویم که بسیار دشوار است، اما من فکر می کنم حداقل یکی از این سه تیم مدعی می تواند به 84 امتیاز برسد. از آنها بپرسید که برای فتح اسکودتو به چند امتیاز نیاز دارند، نه من."

دیدگاه‌ها