کد خبر : 1813453 | 12 اسفند 1400 ساعت 09:44 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برنامه مسابقات دیوانه کننده است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، یک بار دیگر درباره برنامه فشرده مسابقات صحبت کرد.

کلوپ: برنامه مسابقات دیوانه کننده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف نوریچ رفت و نهایتاً در دیداری که یورگن کلوپ تقریباً از ترکیب دوم خود استفاده کرده بود موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تیمش گفت: "ما در چهار جام حضور داشتیم که حالا سه مورد آن هنوز باقی مانده است و فکر می‌کنم علت این مسئله ترکیبی از بازیکنان است که ما در اختیار داریم. ما در دیدار برابر نوریچ 10 تغییر در ترکیب خود انجام دادیم و دیدیم که نیمکت می تواند چقدر تاثیر گذار باشد و این اتفاق بسیار خوبی است."

 

1695782

 

کلوپ درباره برنامه فشرده مسابقات نیز گفت: " ما روز شنبه در برابر وستهام قرار می‌گیریم و پس از آن با اینتر بازی داریم و این نشان می دهد که برنامه مسابقات دیوانه کننده است. در واقع همین هم ما را ملزم به ایجاد تغییرات میکند. بچه ها از اینکه  توانستند از فرصت های خود استفاده کنند خوشحال هستند. این یک اتفاق جذاب است که آنها توانستند کیفیت خود را به اثبات برسانند."

شایعات جدایی تاکومی مینامینو: "هیچ شانسی وجود نداشت که تاکومی در نقل و انتقالات ژانویه تیم را ترک کند. البته ما هم به این مسئله فکر نمی کردیم و به نظرم خودش هم همین گونه بود."

 

1695780

دیدگاه‌ها