کد خبر : 1813501 | 12 اسفند 1400 ساعت 23:52 | 43.3K بازدید | 3 دیدگاه

گزینه اینتر برای جانشینی لائوتارو مشخص شد

باشگاه اینتر در حال بررسی شرایط مارکوس تورام، مهاجم بروسیا مونشن گلادباخ، به‌عنوان جانشین لائورتارو مارتینز است.

گزینه اینتر برای جانشینی لائوتارو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب اینتر نداشته اما به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید به‌صورت جدی قصد جذب او را دارد. 
این مهاجم آرژانتینی هنوز در سال 2022 موفق به گلزنی نشده اما توتو اسپورت مدعی شده که یکی از اعضای دپارتمان جذب بازیکن اتلتیکو مادرید روز سه‌شنبه در ورزشگاه سن سیرو حضور داشته تا عملکرد این بازیکن را در دربی میلان از نزدیک ببیند. این بازیکن در این دیدار در ترکیب اصلی اینتر قرار داشت اما در نیمه دوم از زمین بازی بیرون رفت. 
با توجه به این که آینده الکسیس سانچز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اینتر شاید خانه‌تکانی اساسی در خط حمله‌اش در پیش داشته باشد و مارکوس تورام یکی از اهداف اصلی آنها برای فصل 23-2022 است. 

 

1691277


مدافع عنوان قهرمانی سری A مذاکراتی را ‌در این تابستان با پسر لیلیان تورام انجام داد اما او در ماه آگوست از ناحیه زانو مصدوم شد و در نتیجه انتقال او به این تیم منتفی شد. 
بند فسخ این بازیکن فرانسوی 45 میلیون یورو است اما اینتر تصمیم ندارد چنین مبلغی را به مونشن گلادباخ پرداخت کند و قصد دارد با توجه به مصدومیت تورام از ناحیه زانو مذاکراتی را با این باشگاه انجام داده و او را با مبلغ کمتری به‌خدمت بگیرد. 
در این خبر همچنین آمده که قیمت مدنظر مدیران این باشگاه 20 میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش بوده و بعید است که تصمیم داشته باشند این رقم را به اندازه قابل توجهی افزایش دهند.

دیدگاه‌ها