کد خبر : 1813512 | 12 اسفند 1400 ساعت 14:08 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

نتایج اخیر سپاهان کار ما را سخت کرده است

گودرزی: همه برای حفظ فجرسپاسی باید کمک کنند

کاپیتان فجرسپاسی می‌گوید که برای بقای این تیم در لیگ برتر، مسئولین و مردم نیز باید از فجر حمایت کنند.

گودرزی: همه برای حفظ فجرسپاسی باید کمک کنند

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی بازیکن فجرسپاسی درخصوص تساوی هفته گذشته تیمش برابر صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم برای ما بازی بدی نبود. قبل از اینکه گل بخوریم، دو موقعیت خیلی خوب و عالی داشتیم. اگر یکی از فرصت هایمان به گل تبدیل می شد، می توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. ولی برخلاف جریان بازی و دقیقه 80 به بعد بود که گل خوردیم. بازم خدا را شکر در وقت های تلف شده به گل رسیدیم تا در این بازی بازنده نباشیم.

وی در مورد اینکه پس از ورود به زمین بازوبند را بر بازو بسته و آیا او کاپیتان اول تیم است، گفت: فرق چندانی ندارد که چه کسی کاپیتان باشد. ولی چیزی که باشگاه و کادرفنی تعیین کرده، بلکه من کاپیتان اول هستم اما باز هم می گویم که فرقی ندارد چه کسی بازوبند را بر دست ببندد و من نیز به درخواست مربیان و بازیکنان این بازوبند را بر دست می بندم.

گودرزی درخصوص توقع مردم شیراز از فجرسپاسی پاسخ داد: بالاخره این تیم شهر ماست و هم از فجر و هم برق خاطرات خوب و زیادی دارم و کلا فوتبالم از این دو تیم شروع شد. به طور کلی اکثر بازیکنان شیرازی فوتبالشان را از برق و فجر آغاز کرده اند. متأسفانه تیم برق به طور کلی نابود شد و اسمی از آن نیست. باز هم خدا را شکر که فجرسپاسی توانسته است پس از سالها به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

وی ادامه داد: چند وقتی بود که من در این خصوص صحبت نکرده بودم ولی من به نوبه خودم شرمنده مردم شیراز و هواداران هستم. می دانم نتایجی که کسب کرده ایم اصلا در شأن استان فارس و هواداران خوب فجرسپاسی نیست. ولی خب خیلی از مسائل دیگر نیز وجود دارد. بالاخره ما بعد از مدت ها به لیگ برتر برگشته ایم و بچه ها کار خیلی سختی در سال اول دارند.

کاپیتان فجرسپاسی خاطرنشان کرد: ما نسبت به سایر تیم های دیگر ورودی کمتری داشته ایم و این کار را برای ما سخت کرده است. بازیکنان ما از اول فصل نسبت به تیم های دیگر تجربه کمتری داشته اند. به هواداران قول می دهم و می گویم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مشکل ما کسب 3 امتیاز است که اگر به آن برسیم، در بازی های بعدی راحت تر می توانیم کار کنیم. اکنون استرس این مسئله که به پیروزی برسیم، روی ماست. تمام توان و تلاشمان را می گذاریم تا نتایج بهتری کسب کنیم و به رتبه های بالاتری برسیم.

وی درخصوص زمین ورزشگاه حافظیه نیز گفت: فکر می کنم از اول فصل همه در مورد زمین صحبت کرده اند. زمین دیگر ما از اول فصل زیر کشت رفت و ما نتوانستیم در آنجا بازی کنیم. قرار شد شرایطی فراهم شود که به بیرون از شیراز نرویم. مسئولین زحمات خودشان را کشیدند ولی متأسفانه زمین اصلا شرایط خوبی ندارد. این زمین در حد لیگ برتر نیست. به نوبه خودم از تمام فوتبالیست های تیم های دیگری که به اینجا می آیند، عذرخواهی می کنم. همه کسانی که آمدند از شرایط ناراضی بودند.

او اضافه کرد: تیم هایی که می آیند اینجا، یک بازی می کنند و می روند. فکر می کنم یک امتیاز در بازی خارج از خانه برایشان بد نباشد. بیشترین آسیب را ما می بینیم و هر بازی مصدوم می دهیم و این شرایط را برای ما سخت تر کرده است. امیدوارم زمین ورزشگاه پارس آماده شود تا در آنجا بازی کنیم که برای سایر تیم ها میزبان خوبی باشیم.

او در مورد بازی با سپاهان در هفته بعد پاسخ داد: مطمئنیم که بازی خیلی سختی خواهیم داشت. با توجه به مهره ها و کادرفنی که سپاهان دارد، فکر می کنم نتایجی که باید می گرفتند را به هر دلیلی تاکنون نگرفته اند. در این چند هفته اخیر نیز نتایج خوبی به دست نیاورده اند و این کار ما را سخت می کند. در این بازی نیز مانند سایر بازی ها تمام توانمان را می گذاریم که امتیاز کسب کنیم.

گودرزی در پایان گفت: از همه مسئولین و مردم خوب شیراز می خواهم که مانند همیشه از تیم حمایت کنند. این تیم پس از سالها به لیگ برتر آمده و حیف است دوباره به دسته یک سقوط کند. امیدوارم همگی به نوبه خودشان کمک کنند تا نتایجی در شأن شهر شیراز کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها