کد خبر : 1813594 | 13 اسفند 1400 ساعت 13:53 | 34.8K بازدید | 17 دیدگاه

رئال جلوتر از سیتی و بارسا

مقصد نهایی هالند؛ همه چیز به توپ طلا بستگی دارد

گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد نهایی ارلیگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، برای فصل آینده همچنان ادامه دارد.

مقصد نهایی هالند؛ همه چیز به توپ طلا بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی گنجانده شده در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن باشند. 
هالند در حال حاضر در جایگاهی مناسب برای انتخاب باشگاه آینده‌اش قرار دارد. منچسترسیتی و رئال مادرید دو مدعی اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند و بارسلونا نیز در جایگاه سوم قرار گرفته است. 
مدیران بارسا تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا این بازیکن 21 ساله را به نوکمپ منتقل کنند و امیدوار هستند که اجازه انتقال همزمان هالند و کیلیان امباپه به رئال مادرید را ندهند. 

 

1680123


این ستاره نروژی علاقه زیادی دارد که نامش را در تاریخ فوتبال حک کند و باور دارد مقصد بعدی‌اش باید باشگاهی باشد که به او اجازه دهد در رقابت کسب توپ طلا به صورت جدی شرکت کند. این موضوع به دغدغه جدی این بازیکن تبدیل شده و آن را با مینو رایولا، مدیر برنامه‌اش، نیز مطرح کرده است. 
رایولا و پدر هالند یک سال است که مذاکراتی را با بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی انجام داده‌، از زمین تمرین‌ها بازدید کرده، درباره نقش این بازیکن در هر تیم سوالاتی را مطرح کرده و سعی کرده‌اند که اطلاعاتی را درباره پروژه آینده هر باشگاه به دست آورند. مجموع این روند باعث شده که تا اینجا رئال مادرید و سیتی از سایرین پیش بیفتند. 

 

1695070


هالند می‌خواهد در هر تیمی که حضور دارد بازیکن مهمی باشد اما این که قرار باشد در خط حمله در کنار بازیکن بزرگ دیگری به میدان برود نیز برایش اهمیت چندانی ندارد. او می‌داند که بازی در کنار امباپه با پیراهن رئال مادرید می‌تواند به او در هدفش برای دستیابی به جایزه ارزشمند توپ طلا کمک بسیاری کند. 
رئال مادرید باور دارد که شرایط لازم برای جذب این ملی‌پوش نروژی را دارد، حتی با این که اولویت اول آنها در تابستان پیش‌رو امضای قرارداد با کیلیان امباپه و حصول اطمینان از این موضوع است که او قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها