کد خبر : 1813618 | 13 اسفند 1400 ساعت 15:25 | 59.2K بازدید | 11 دیدگاه

سامی خدیرا:

رونالدوی رئال خودخواه بود، لوو گفت 7گل به برزیل بزنید

ستاره آلمانی سابق رئال مادرید به صحبت در مورد کریستیانو رونالدو و پیروزی تاریخی 1-7 المان بر برزیل پرداخت.

رونالدوی رئال خودخواه بود، لوو گفت 7گل به برزیل بزنید

به گزارش"ورزش سه"، سامی خدیرا ستاره آلمانی سابق رئال و یوونتوس پس از جام جهانی 2010 همراه با مسوت اوزیل راهی رئال مادرید شد. او تا 2015 برای مادریدی ها بازی کرد و با این تیم لیگ قهرمانان را فتح کرد. او در یوونتوس نیز به مدت 6 فصل بازی کرد و سپس به هرتابرلین پیوست.

 

1695961

 

خدیرا بین سال های 2009 تا 2018 عضو تیم ملی آلمان بود و با این تیم در جام جهانی برزیل عنوان قهرمانی را کسب کرد. بدون شک برتری 1-7 ژرمن ها بر برزیل میزبان در نیمه نهایی در تاریخ ماندگار شده است.

خدیرا خاطره جالبی هم از آن بازی دارد:« در پایان نیمه اول 0-5 برنده به رختکن رفتیم. یوآخیم لوو(مربی وقت مانشافت) بین دو نیمه به ما گفت اگر ببینم بازیکنی شل گرفته و یا بازیکنان برزیل را تحقیر می کند، بلافاصله او را تعویض خواهم کرد و در فینال نیز بازی نخواهد کرد. ما باید به برزیل و هواداران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی احترام بگذاریم و بازی را تا دقیقه 90 جدی بگیریم. لوو تاکید داشت که گل های بیشتری به برزیل بزنیم.»

 

1695962

 

خدیرا در رئال و یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم تیمی بود. او در مورد فوق ستاره پرتغالی گفت:« اولین بار رونالدو را در رئال بود که شناختم. فوق ستاره ای که هنوز جوان بود، نامطمئن و به دنبال پیدا کردن هویت و شخصیت خودش. او خودخواه هم بود ولی از نوع مثبتش. برای رونالدو فرقی نمی کرد بازی تمرینی باشد یا جدی، چون تحت هر شرایطی می خواست پیروز شود.

در یوونتوس اما رونالدویی باتجربه تر و بالغ تر را دیدم که درون زمین و نیز بیرون آن به دنبال کمک به هم تیمی هایش بود. او در یوونتوس یک رهبر واقعی شده بود. در واقع من با دو رونالدوی متفاوت هم تیمی بودم. یک واقعیت اینکه وقتی شما رونالدو، مسی و نیمار را در تیم‌تان دارید، نمی توانید روی آنها برای دفاع حساب کنید. این فوق ستاره ها در جریان بازی همیشه نیاز به استراحت دارند و به دفاع کمک نمی کنند. مربیان نیز تاکتیک تیم را بر محور آنها طراحی می کنند.»

 

دیدگاه‌ها