کد خبر : 1813638 | 13 اسفند 1400 ساعت 16:28 | 9.9K بازدید | 6 دیدگاه

باید وستهام را ببریم

کلوپ: از تعقیب منچسترسیتی لذت می‌برم

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با وستهام گفت که تیمش در شرایط خوبی قرار دارد و به تعقیب سیتی ادامه خواهند داد.

کلوپ: از تعقیب منچسترسیتی لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در آنفیلد میزبان وستهام خواهد بود. قرمزها که اخیرا با پیروزی بر چلسی در ضیافت پنالتی ها فاتح جام اتحادیه شدند، در لیگ با یک بازی کمتر، شش امتیاز کمتر از سیتی دارند و با توجه به بازی دشوار یکشنبه سیتی برابر یونایتد، پیروزی بر وستهام می تواند فاصله را بیش از پیش کاهش دهد.

 

 

1691967

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی و در مورد تعقیب سیتی در صدر گفت:« از این وضعیت لذت می برم ولی از تکرار سوالات در این رابطه خیر. ما هنوز بازی با وستهام را پیش رو داریم و شما به گونه‌ای سوال می کنید انگار ما از پیش برنده‌ایم و فاصله با سیتی به سه امتیاز رسیده است. اگر فردا بازنده شویم، همگی خواهید گفت کار قهرمانی تمام شده است. توانایی درک این همه سناریوی مختلف را ندارم.»

کلوپ ادامه داد:« آنقدر تجربه دارم که تمرکز را فقط روی بازی فردای خودمان بگذارم. ما در بدترین شرایط نیستیم ولی چالش های زیادی را هم پیش رو داریم. به تعقیب سیتی فکر نمی کنم و فقط می خواهم فردا وستهام را شکست دهیم.»

بازی با وستهام:« در بازی رفت برابر این تیم مغلوب شدیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. وستهام ما را دچار مشکلات زیادی کرد. معتقدم برای گلزنی به وستهام باید زحمت بیشتری در زمین بکشیم.»

 

1695757

 

قهرمانی در جام اتحادیه:« بازیکنان در پنالتی ها با اعتماد به نفس ظاهر شدند. قبل از بازی نیز اطمینان در تیم بالا بود. من فکر می کنم تفاوت بزرگ این بود که مدت بیشتری از حضورمان در یک فینال بزرگ می گذشت. بوی فینال و تجربه کردنش واقعاً جالب بود. از این حیث تفاوتی با فینال لیگ قهرمانان نداشت. این هم یک فینال بزرگ بود.»

شدت و ضرباهنگ بالا، هویت لیورپول:« هر باشگاهی هویت خودش را دارد و از زمانی که من در لیورپول حضور دارم، ضرباهنگ بالا در بازی و سختکوشی هویت ما بوده است. ما باید هر بازی این هویت را به نمایش بگذاریم. البته برخی بازی ها امکانش فراهم نمی شود ولی همیشه باید سعی کنیم.»

آینده:« برنامه ما مثل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است. همه برنامه ها برای بلندمدت طراحی شده تا اگر روزی من در لیورپول نباشم، باشگاه دچار افت نشود بلکه بهتر و بهتر شود. برنامه این است.»

وضعیت فیرمینو:« او فردا بازی نخواهد کرد و امیدوارم یکشنبه پس از هفته ها در تمرین گروهی حاضر شود.»


 

دیدگاه‌ها