کد خبر : 1813663 | 13 اسفند 1400 ساعت 18:35 | 4.1K بازدید | 6 دیدگاه

کونته: تغییر شرایط تاتنهام در کوتاه‌مدت غیرممکن است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید هیچ مربی‌ای نمی‌تواند شرایط این تیم را در کوتاه‌مدت تغییر دهد.

کونته: تغییر شرایط تاتنهام در کوتاه‌مدت غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان اورتون است. 
این تیم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشته و با قبول شکست برابر میدلزبورو از جام حذفی انگلیس نیز کنار رفت تا ناکامی‌هایش تکمیل شود. 
کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره شرایط تیمش گفت:« داستان تاتنهام همین است و فراز و نشیب‌های بسیاری دارد. برای رقابت کردن و قرار گرفتن در کورس قهرمانی و تلاش برای رسیدن به اتفاقی مهم و تبدیل شدن به تیمی قوی، اولین اتفاقی که باید رخ دهد این است که ثبات داشته باشید و از چنین فراز و نشیب‌هایی دوری کنید.»

 

1694142


او با اشاره به دشوار بودن ایجاد تغییر در شرایط فعلی این تیم اظهار داشت:« انجام این کار و تغییر در این موقعیت ایجاد شده که سال‌ها و سال‌ها در این باشگاه وجود داشته ساده نیست. انجام این کار در کوتاه مدت غیرممکن، نه فقط برای من بلکه برای هر مربی‌ای که به اینجا بیاید و بخواهد این شرایط را تغییر دهد. داستان این باشگاه در 20 سال اخیر همین بوده است.»
این سرمربی ایتالیایی درباره شرایط بازیکنان مصدومش که در هفته‌های اخیر قادر به همراهی این تیم نبوده‌اند اضافه کرد:« بنتانکور به تمرینات برگشته و در دسترس است. لوکاس مورا نیز شرایطی شبیه به او دارد. اسکیپ و تانگانگا همچنان قادر به همراهی تاتنهام نیستند و باید برای بازگشت آنها به میادین صبر کنیم.»
تاتنهام در حال حاضر با 42 امتیاز از 25 بازی در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. هرچند انجام دو بازی عقب افتاده این تیم می‌تواند جایگاهش را در جدول دستخوش تغییرات جدی کند.

دیدگاه‌ها