کد خبر : 1813675 | 13 اسفند 1400 ساعت 20:28 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

پسر توشاک دستیار جانشین بیلسا شد

پسر اسطوره لیورپول در دهه هفتاد به عنوان یکی از دستیاران مارش کار خود را در باشگاه لیدز شروع کرد.

پسر توشاک دستیار جانشین بیلسا شد

به گزارش “ورزش سه”، جسی مارش، سرمربی جدید لیدزیونایتد، کادرفنی خود را معرفی کرد. بر این اساس فرانتس شیمر، کامرون توشاک و مارک جکسون به عنوان دستیاران این مربی به تیم لیدز ملحق شدند. مارش امریکایی روز دوشنبه جانشین مارسلو بیلسا شد تا کار خود را در باشگاه لیگ برتری لیدز شروع کند.

در میان دستیاران مارش یک نام آشنا به چشم می خورد؛ نامی که  در بین فوتبالدوستان قدیمی با لیورپول و در بین فوتبالدوستان نسل جدید با تراکتور به یاد آورده می شود. این نام، کامرون توشاک است؛ پسر جان توشاک، سرمربی مشهور لیورپول که در لیگ برتر 98-97 هدایت تراکتور را به عهده گرفت و خیلی زود پیش از پایان نیم فصل اول، ایران را به مقصد ولز ترک کرد.

کامرون پیش از پیوستن به جرگه مربیان در تیم هایی چون کاردیف سیتی و ویموث بازی کرده است. او به عنوان دستیار در کنار پدرش جان توشاک، یکی از اسطوره های باشگاه لیورپول در تیم ملی مقدونیه (سال 2013) مربیگری کرد و سپس به آکادمی سوانسی ملحق شده و هدایت تیم های زیر 18 سال، 19 سال و 23 سال این تیم را به عهده گرفت.

توشاک در سال 2019 ولز را به مقصد قبرس ترک کرد تا هدایت پافوس را به عهده بگیرد. او بعد از 10 ماه از پافوس جدا شد. کامرون داری مدرک مربیگری حرفه ای یوفا است و از دانشگاه سوانسی با مدرک روانشناسی فارغ التحصیل شده است.

گفتنی است که چهار دستیار بیلسا در لیدزیونایتد بعد از برکناری او، باشگاه انگلیسی را ترک کردند تا اکیپ جدید کار خود را شروع کند.

1696047

دیدگاه‌ها