کد خبر : 1813685 | 13 اسفند 1400 ساعت 21:25 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مونیخ 1860 برای بازی با بایرن به سود اوکراین

حسن عبدالله اسمیک، مالک اردنی باشگاه مونیخ 1860، پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه با بایرن به سود مردم اوکراین را داده است.

درخواست مونیخ 1860 برای بازی با بایرن به سود اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، جنگ در اوکراین بسیاری از کشورهای اروپایی را تحت تاثیر قرار داده و تلاش‌ها برای کمک به مردم این کشور ادامه دارد. 
جامعه فوتبال نیز از تبعات حمله نظامی روسیه به این کشور در امان نبوده است. یوفا چند روز قبل رسما میزبانی فینال لیگ قهرمانان را از سن پترزبورگ گرفت و به پاریس داد. 
از سوی دیگر فیفا نیز اعلام کرد که تیم‌های ملی روسیه اجازه حضور در هیچ یک از رقابت‌های فوتبالی از جمله جام جهانی 2022 را ندارند. 

 

1696058


حالا حسن عبدالله اسمیک که مالک باشگاه مونیخ 1860 است به بایرن مونیخ پیشنهاد کرده که دیداری دوستانه برگزار کنند و تمامی عواید آن را به مردم جنگ‌زده اوکراین اختصاص دهند. 
او با مطرح کردن این پیشنهاد گفت:« ما اول و بیشتر از هرچیز به تمایل بایرن برای برگزاری این دیدار نیاز داریم. من فکر می‌کنم و امیدوارم که مدیریت باشگاه همسایه و هم‌شهری ما این پیشنهاد را رد نکند، از این طرح استقبال کرده و با ما همکاری کند.»
او با اشاره به شرایط سخت مردم در اوکراین پس از وقوع جنگ اضافه کرد:« این کار برای مردم بی‌گناهی است که یک شبه همه چیزشان را از دست داده‌اند. اگر چنین دیداری به عنوان نشانه‌ای از اتحاد با این مردم برگزار شود اتفاقی فوق العاده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها