کد خبر : 1813692 | 13 اسفند 1400 ساعت 23:57 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

خیلی زود به رتبه‌های بالاتر می‌رسیم؛

جعفری: فولاد را می‌بریم تا شخصیت‌مان را نشان بدهیم

هافبک ذوب‌آهن تاکید کرد برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولاد به اهواز رفته‌اند.

جعفری: فولاد را می‌بریم تا شخصیت‌مان را نشان بدهیم

به گزارش"ورزش سه"، سجاد جعفری درباره شرایط ذوب‌آهن قبل از دیدار با فولاد اظهار کرد: پس از بردی که مقابل شهرخودرو داشتیم و روحیه بالایی که در تیم به وجود آمد، تمرینات خوبی در یک هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و برای بازی با فولاد کاملا آماده شدیم و می‌خواهیم دوباره بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

او با اشاره به اهمیت پیروزی مقابل فولاد عنوان کرد: برای اینکه روند خوبمان را ادامه بدهیم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم، نیاز به برد در این مسابقه داریم. فولاد، تیم با کیفیت و سرسختی است ولی ضمن احترام به آنها، ما باید در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم و شخصیت ذوب‌آهن را نشان بدهیم.

هافبک تکنیکی ذوب‌آهن که فصل خوبی در این تیم پشت سر می‌گذارد، درباره برد اخیرشان مقابل شهرخودرو گفت: نیاز جدی به پیروزی در این مسابقه داشتیم. شهرخودرو در هفته‌های قبل نمایش خوبی داشت و به دنبال برد بود که در جدول بماند، اما بچه‌های ما یکی از بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند، تلاش زیادی کردیم و توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

جعفری در خصوص جایگاه ذوب‌آهن در این فصل ابراز کرد: متاسفانه در خیلی از بازی‌ها گل‌های بدموقعی خوردیم و پشت هم بدشانسی آوردیم، اما رتبه واقعی ما اینجای جدول نیست و شک نکنید در ۱۰ هفته باقی مانده بازی‌های خوب ما همراه با نتیجه خواهد شد و می‌توانیم با گرفتن امتیاز از فولاد، به روندی که داریم ادامه بدهیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم تا هواداران ذوب آهن را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها