کد خبر : 1813714 | 14 اسفند 1400 ساعت 10:23 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

لائوتارو: اینتر شخصیتش را از دست داده بود

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، معتقد است این تیم عزم لازم برای پیروزی در هفته‌های اخیر را از خود نشان نداده است.

لائوتارو: اینتر شخصیتش را از دست داده بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و با پنج گل این تیم را در هم کوبید. 
این پیروزی پایان روند سه تساوی اینتر در پنج بازی اخیر بود و مارتینز که از ماه دسامبر 2021 تا به حال موفق به گلزنی در لیگ نشده بود توانست در بازی شب گذشته هت تریک کند تا در کنار ادین ژکو با دو گل، ستاره تیمش باشد. 
لائوتارو پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« ما به پیروزی و گل‌های زده نیاز داشتیم. امروز توانستیم پنج گل بزنیم و بسیار خوشحال هستیم. دوران دشواری را از نظر شخصی سپری کردم چون مهاجمان برای گلزنی زندگی می‌کنند. این تیم هم نیاز به گل داشت.»
او با اشاره به شادی پس از گلش گفت:« من با عزم راسخ و خشم خوشحالی کردم چون ما در آستانه دیدار مهمی هستیم و نیاز داشتیم که امشب چیزهای بسیاری را ثابت کنیم. ما اخیرا عزم و شخصیتی که داشتیم را از دست داده بودیم. سالرنیتانا هم بسیار هجومی ظاهر شد و ما خوب بازی کردیم. می‌خواهم از همه هوادارانی که همیشه در کنار ما بودند تشکر کنم.»

 

1647514


این مهاجم آرژانتینی با اشاره به دوران سختی که سپری کرده ادامه داد:« نمی‌دانم مشکل چیست. ناراحتم که نمی‌توانم به تیم کمک کنم. من با همسرم، دوستانم و خانواده‌ام در آرژانتین صحبت می‌کنم. می‌خواهم این سه گل را به دخترم تقدیم کنم که به تازگی یک ساله شد و حالا در خانه است، امیدوارم که تا حالا خوابیده باشد!»
لائوتارو درباره بازی حساس روز سه‌شنبه برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« اینزاگی همیشه به من اعتماد داشت، او از کنار خط در کنار ما می‌جنگد و همیشه همراه ما است. ما با عزم راسخ به لیورپول می‌رویم تا بازی خودمان را ارائه کنیم و به مراحل بعدی این رقابت صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها