کد خبر : 1813726 | 14 اسفند 1400 ساعت 11:14 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

قشقایی – ملوان؛ سربازها در شیراز رونمایی نمی‌شوند

در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته لیگ آزادگان، ملوان در شیراز برابر قشقایی که روند سقوط را دنبال می‌کند، قرار خواهد گرفت.

قشقایی – ملوان؛ سربازها در شیراز رونمایی نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در این فصل در مسیر صعود قرار گرفته و فاصله امتیازی مناسبی را با دیگر رقبا شکل داده است. آنها با جذب محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلال که مشمول خدمت سربازی شده‌اند، قدرتمندتر از قبل آماده دیدارهای باقیمانده شده اند.

با این حال علیرغم ثبت قرارداد این دو بازیکن با ملوان در هیات فوتبال گیلان، مازیار زارع به دلیل عدم هماهنگی‌شان با تیم، در سفر به شیراز و برای بازی با قشقایی از آنها در لیست خود استفاده نکرده است و احتمالا باید در بازی بعدی منتظر رونمایی از آنها بود.

ملوان طی 5 بازی اخیر خود به 4 برد و یک تساوی رسیده و همین مساله عاملی بوده که آنها اکنون با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر قرار داشته باشند. قشقایی شیراز نیز که در هفته‌های ابتدایی لیگ امیدوارکننده ظاهر شده بوده، با توجه به مشکلات مالی که دنبال می‌کند اکنون در مسیر عدم کسب نتیجه قرار گرفته است. نماینده شیراز طی 5 بازی اخیر خود دو شکست، دو تساوی و یک برد را تجربه کرده است و اکنون با 25 امتیاز در رده یازدهم جا گرفته است. بازی رفت دو تیم در انزلی با برتری تک گله شاگردان مازیار زارع همراه شده است. دو تیم تاکنون 5 بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم ملوان دو برد، دو تساوی و یک برد هم برای قشقایی شیراز بوده است.

دیدگاه‌ها