کد خبر : 1813727 | 14 اسفند 1400 ساعت 11:26 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

مشایخ: تردید نکنید؛ نفت در جدول می ماند

نفت مسجد سلیمان بعد از تعطیلات زمستانی در 4 مسابقه انجام داده با 3 شکست و یک تساوی در برابر آلومینیوم اراک هم چنان یکی از دو گزینه سقوط بشمار می رود.

مشایخ: تردید نکنید؛ نفت در جدول می ماند

به گزارش "ورزش سه"، محمد مشایخ مدافع میانی تیم نفت مسجد سلیمان که در مصاف با سپاهان زننده تک گل تیم نفت بود در خصوص آخرین وضعیت تیمش می گوید: نتایجی که در هفته های سپری شده به دست آوردیم نتایج خوبی نبوده اما من تردید ندارم که در نهایت نفت در جدول بازی ها باقی می ماند. ترکیب تیم به نسبت دور رفت تغییر کرده و ما نیاز به زمان داشتیم تا به هماهنگی های لازم برسیم و یک سری مشکلات وجود داشت که بهتر است دیگر درباره آن حرف نزنیم. کادر فنی و بازیکنان برای ارایه بازی های خوب در ادامه مسیر و هم چنین کسب امتیازات لازم برای ماندن در جدول بازی ها مصمم هستیم. خدا را شکر که در بازی قبل در برابر آلومینیوم اراک امتیاز گرفتیم و همین یک امتیاز می تواند سرآغاز خوبی برای امتیازات بعدی باشد.

او در خصوص سختی بازی با مس در رفسنجان گفت: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. دیدید که ما در مصاف با پدیده که در قعر جدول قرار دارد شکست خوردیم. همه بازی ها سخت هستند اما ما محکوم هستیم در این بازی های سخت بهترین نمایش را داشته باشیم و در نهایت با امتیاز میدان را ترک کنیم. چون می خواهیم در جدول بازی ها باقی بمانیم. بازی با مس رفسنجان یکی از آن بازی های سخت است. تیمی که نیاز به تعریف من ندارد.

محمد مشایخ در پاسخ به این سوال که چرا گل خود از روی ضربه ایستگاهی در بازی با سپاهان را در دیگر بازی ها تکرار نکرد؟ گفت: حتما اگر موقعیت به وجود بیاید دوست دارم روی ضربات ایستگاهی گلزنی و به تیم در مسیر امتیاز گیری کمک کنم.

دیدگاه‌ها