کد خبر : 1813735 | 14 اسفند 1400 ساعت 11:45 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مس – سایپا؛ 3 امتیاز مهم حتی برای میهمان

مس – سایپا یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را امروز در کرمان برگزار می کنند.

مس – سایپا؛ 3 امتیاز مهم حتی برای میهمان

به گزارش "ورزش سه"، مس با 37 امتیاز تیم دوم جدول است و طبیعی است دیدار با سایپا برایش اهمیت زیادی داشته باشد اما 3 امتیاز این دیدار برای سایپا هم مهم است. با اینکه با صدر جدول 17 امتیاز و با تیم مس کرمان 11 امتیاز فاصله دارد. به واقع این بازی برای تیم سایپا هم مهم است.

سایپا در دور برگشت با اضافه کردن چند بازیکن به ترکیب به تیم بهتری تبدیل شده است و در آخرین بازی هم قشقایی را با نتیجه 3-1 شکست داد. امید رضا روانخواه و شاگردانش می خواهند با سیر صعودی خود ادامه دهند تا دست کم در هفته های پایانی به عنوان تیم دوم شانس صعود داشته باشند و بازی با مس کرمان بازی مستقیم آنها محسوب خواهد شد. آنها در صورت برتری در برابر مس کرمان اختلاف خود را با تیم دوم جدول در فاصله 13 هفته مانده به پایان بازی ها به 8 امتیاز خواهند رساند و این یعنی امیدواری با صعود. حتی اگر صعود برای سایپا دور از دسترس باشد پیروزی در چنین بازی های غرور از دست رفته سایپا را به این تیم برمی گرداند و موجب می شود در آینده برنامه ریزی بهتری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

و اما مس کرمان که در سال های اخیر همواره تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش آمده است هم اکنون 4 امتیاز از تیم سوم پیش است و اگر در این بازی و بازی های پیش رو دچار لغزش نشود در نهایت به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود خواهد کرد. قطعا فرزاد حسین خانی و شاگردانش از اشتباهاتی که تیم در گذشته داشته و موجب عدم صعود شده درس گرفته اند و به خوبی می دانند برای شکست سایپا و دیگر حریفان در ادامه مسیر باید بهتر فوتبال کنند؛ بیشتر موقعیت خلق کنند و از همه مهمتر قدر موقعیت ها را بدانند و همه این ها در گروی آرامش در زمین است.

دیدگاه‌ها