کد خبر : 1813741 | 14 اسفند 1400 ساعت 12:04 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد؛ فقط برد

استقلال خوزستان در شرایطی پذیرای تیم خیبر خرم آباد است که بعد از جدایی سهراب بختیاری زاده از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و هم اکنون با 27 امتیاز تیم هفتم جدول است.

استقلال خوزستان – خیبر خرم آباد؛ فقط برد

به گزارش "ورزش سه"، حتی روی کاغذ هم استقلال خوزستان شانس زیادی برای صعود ندارد به این خاطر که صدرنشین (ملوان) 43 امتیازی و تیم دوم (مس کرمان) 37 امتیازی است.  به هر صورت فوتبال ادامه دارد و استقلال خوزستان می تواند تا لحظه ای که شانس برای صعود دارد با این امید به مصاف حریفان برود.

در هفته بیستم استقلال خوزستان در خانه میهمان خیبر خرم آباد با مربیگری عبدالله ویسی است. مربی ای که در برهه ای تیم استقلال خوزستان را به یکی از تیم های قابل بحث فوتبال ایران تبدیل کرده بود و به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد. خیبر خرم آباد شرایط بهتری نسبت به تیم استقلال خوزستان در جدول رده بندی دارد. خیبر با 33 امتیازو در فاصله 10 امتیازی با صدرنشین و 4 امتیازی با تیم مس کرمان در رده سوم جدول قرار دارد و برای اینکه مدعی صعود شود نیازمند پیروزی در خانه حریفان به خصوص استقلال خوزستان است.

عبدالله ویسی بر خلاف میل باطنی امروز باید تیمش را برای پیروزی در برابر تیم سابق خود ارنج کند. نتیجه مساوی هم در این دیدار خیلی به کار تیم خیبر نخواهد آمد. حتی در صورت پیروزی هم ممکن است اختلاف 4 امتیازی باقی بماند چرا که این هفته مس کرمان در خانه پذیرای تیم سایپا است و در صورت پیروزی این اختلاف را حفظ خواهد کرد. آنوقت است که اگر خیبر خرم آباد به نتیجه ای غیر از پیروزی دست پیدا کند این اختلاف بیشتر خواهد شد.

نکته جالب در مورد تیم خیبر اینکه با 32 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید اما با وجود این گل ها نتوانسته صدر جدول را در اختیار بگیرد و این بدین معنی است به همان اندازه که در فاز تهاجمی خوب کار می کند باید در فاز دفاعی هم خوب باشد. دروازه این تیم در 19 بازی 21 بار باز شده، به واقع معدل گل خورده این تیم در هر بازی بیش از یک  گل بوده در حالی که تیم های ملوان و مس کرمان در این تعداد بازی 7 بار دروازه‌شان باز شده است.

دیدگاه‌ها