کد خبر : 1813770 | 14 اسفند 1400 ساعت 13:21 | 5.1K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست لواندوفسکی: به مردم اوکراین کمک کنید

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، با انتشار پیامی از همه خواست که به مردم اوکراین کمک کنند.

درخواست لواندوفسکی: به مردم اوکراین کمک کنید

به گزارش "ورزش سه"، حمله نظامی روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد و اروپا پس از سال‌ها شاهد جنگ و پناهنده شدن افراد بسیاری به کشورهای همسایه است. 
پیش از این سازمان ملل و اتحادیه اروپا تخمین زده بودند که بیش از یک میلیون نفر در روزهای اخیر از اوکراین فرار کرده و راهی دیگر کشورهای اروپایی شده‎‌اند.
تلاش برای کمک به این افراد و جمع‌آوری کمک از سوی مردم ادامه دارد و بوندسلیگا نیز تصمیم گرفته در این مسیر به دولت آلمان کمک کند. 
صفحه رسمی لیگ آلمان در اینستاگرام با انتشار ویدیویی از لواندوفسکی از همه خواسته که در مسیر کمک به اوکراینی‌ها سهیم باشند. این ستاره بایرن در این ویدیو می‌گوید:« جنگ و اتفاقات آزاردهنده در اوکراین عمیقا همه ما را تحت تاثیر قرار داد. ما می‌توانیم با اهدای کمک به مردمی که نیاز دارند کمک کنیم. بسیار سپاسگزارم!»

 

1696136


لواندوفسکی پیش از این نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نسبت به اتفاقات رخ داده در اوکراین ابراز نگرانی کرده بود. 
این ملی‌پوش لهستانی همچنین کاملا از تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور برای عدم رویارویی با تیم ملی روسیه در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر حمایت کرده و اعلام کرده بود که حاضر به بازی برابر تیم روسیه نیست.
پس از پافشاری لهستان و سایر تیم‌های ملی، فیفا چند روز قبل رسما اعلام کرد که تیم ملی روسیه جایی در جام جهانی قطر نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها