کد خبر : 1814334 | 17 اسفند 1400 ساعت 14:03 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق دیدار اوکراین و اسکاتلند در پلی‌آف جام جهانی

دیدار تیم‌های ملی اوکراین و اسکاتلند در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی به تعویق خواهد افتاد.

تعویق دیدار اوکراین و اسکاتلند در پلی‌آف جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، حمله نظامی روسیه به اوکراین تبعات بسیاری را در دنیای فوتبال نیز به همراه داشته و با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است. 
فیفا پیش از این اعلام کرده بود که تیم ملی فوتبال روسیه اجازه حضور در جام جهانی 2022 قطر و هیچ رقابت رسمی دیگری را ندارد. 
این سازمان حالا تصمیم گرفته که دیدار دو تیم اوکراین و اسکاتلند را که قرار بود در تاریخ 24 مارس برگزار شود به دلیل شرایط خاص حال حاضر در کشور به تعویق بیاندازد.
فیفا در تماسی که با مدیران اجرایی روسای فدراسیون‌های فوتبال اسکاتلند، اوکراین، ولز و اتریش داشته به آنها به صورت شفاهی اعلام کرده که این دیدار به تعویق افتاده و در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. 

 

1697096


نیمه نهایی پلی‌آف جام جهانی قرار بود در 24 مارچ برگزار شود و برنده این دیدار باید در کاردیف به مصاف برنده دیدار ولز و اتریش می‌رفت تا تکلیف تیمی که راهی قطر خواهد شد مشخص شود. 
اما حالا این رقابت به دلیل حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین و شرایطی که برای مردم این کشور به وجود آمده برگزار نخواهد شد. 
روسیه نیز در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات پلی‌آف قرار بود با لهستان روبرو شود که از سوی فیفا از حضور در جام جهانی منع شد. 
با این حال هنوز مشخص نشده که دیدار ولز و اتریش در تاریخ 24 مارچ مطابق روال اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد یا خیر. فدراسیون فوتبال این کشور در روزهای اخیر جلسات بسیاری را در این باره برگزار کرده اما هنوز تصمیم نهایی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها