کد خبر : 1813774 | 14 اسفند 1400 ساعت 13:39 | 3.4K بازدید | 6 دیدگاه

با ساغلام شرایط تراکتور متفاوت خواهد بود

قادری: مقابل سپاهان بدشانس بودیم

بازیکن تراکتور مدعی است با تغییرات شکل گرفته در بخش فنی این تیم، قادر خواهند بود شرایط را در ادامه لیگ به سود خود کنند.

قادری: مقابل سپاهان بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد قادری درباره دیدار مقابل سپاهان و تساوی لحظه آخری با این حریف گفت: بازی خوبی بود و ما با توجه به تغییرات کادرفنی انگیزه زیادی برای کسب نتیجه در این دیدار داشتیم و آقای نصرتی هم نکات خوبی به تیم گوشزد کردند و با یک تراکتور متفاوت به مصاف سپاهان رفتیم. حریف هم از تیم‌های خوب و پرمهره فوتبال ایران است و آنها هم برای سه امتیاز آمده بودند و بازی سختی بود.

وی در ادامه گفت: ما رفته بودیم این بازی را ببریم تا هم سه امتیاز آن را کسب کنیم و هم بتوانیم شرایط خودمان را در جدول و از لحاظ روحی هم ارتقا دهیم و تا دقایق پایانی بازی هم از حریف پیش بودیم ولی قسمت نبود و فکر می‌کنم مساوی مقابل تیمی مثل سپاهان هم نتیجه بدی نیست.

مهاجم تراکتور در مورد اضافه شدن کادرفنی جدید توضیح داد: آقای ساغلام از مربیان خوب و کارنامه دار فوتبال ترکیه است و به واسطه دوره قبلی حضورش در تراکتور با این تیم آشناست و هواداران هم ایشان را دوست دارند. به نظر من تراکتور با ایشان چهره متفاوتی خواهد داشت و می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

قادری در مورد دلایل نتیجه نگرفتن تراکتور با سولدو گفت: آقای سولدو از مربیان خوب کروات و در اروپا شناخته شده هستند ولی به هر حال بعضی وقت‌ها تفکرات یک مربی در یک تیم جواب نمی‌دهد و نمی‌دانم چرا ایشان در تراکتور موفق نبود.

وی در مورد دیدار این هفته مقابل پدیده توضیح داد: نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن از هر تیمی کار سختی است و پدیده هم آخرین فرصت‌هایش برای بقا در لیگ است و چیزی برای از دست دادن ندارد، برای همین کار سختی مقابل آنها داریم ولی به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و به هر شکل ممکن باید آن را به دست بیاوریم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

مهاجم تراکتور درمورد وضعیت خودش گفت: وضعیت خوبی دارم و بازی قبل هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و فکر می‌کنم کادرفنی از عملکردم راضی بود و تلاش می‌کنم فرصت بیشتری به دست بیاورم.

دیدگاه‌ها