کد خبر : 1813787 | 14 اسفند 1400 ساعت 14:57 | 39K بازدید | 15 دیدگاه

به کیلیان نیاز داریم

هر کاری کرده‌ایم تا امباپه در پی اس جی بماند ولی....

کاپیتان پی اس جی حاضر نشد ماندنی شدن کیلیان امباپه را تضمین کند.

هر کاری کرده‌ایم تا امباپه در پی اس جی بماند ولی....

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بعید است که او قصد تمدید قراردادش را داشته باشد. 
پس از پیروزی برابر رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با تک گل این ستاره فرانسوی، مدیران پی اس جی تلاش‌ها برای جلب رضایت این بازیکن و تمدید قرارداد او را شدت بخشیدند. 
گفته می‌شد که پیشنهاد جدید باشگاه پاری سن ژرمن به این مهاجم دستمزد 50 میلیون یورویی و بند وفاداری 100 میلیون یورویی بوده اما او این پیشنهاد را هم رد کرده، پیشنهادی که باعث می‌‍شد او بیشترین دستمزد را در این تیم دریافت کرده و بالاتر از نیمار و لیونل مسی قرار بگیرد.
 

1696143

 

مارکینیوش مدافع برزیلی و کاپیتان پی اس جی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در پاسخ به سوالی در مورد آینده امباپه گفت:« فکر می کنم کیلیان الان بهترین بازیکن دنیاست و می بینیم که در میدان چه کارهای خارق العاده ای انجام می دهد. کیلیان برای ما اهمیت بالایی دارد و در تیم به وجود بازیکنانی مثل او نیاز داریم. همه دنیا از او و آینده اش حرف می زنند ولی در نهایت خودش تصمیم گیرنده است. اینجا هر کاری کرده ایم تا احساس راحتی و بودن در خانه را داشته باشد. او شرایط خوبی دارد و پاریس شهر و خانه اش است. ببینیم چه خواهد شد.»

کاپیتان یا رهبر تیم:« بارها از من سوال شده است که تو به عنوان کاپیتان تیم، رهبر واقعی تیم نیز محسوب می شوی یا مسی و امباپه قدرت اول هستند. معتقدم این اصلا جای بحث ندارد چون در پی اس جی تک تک بازیکنان حتی نیمکت نشین ها هم مهم هستند. اگر بازیکنی فکر کند به تنهایی، رهبر تیم است، بازتاب منفی روی هم تیمی هایش خواهد داشت. ما یک تیم هستیم.»

 

1695462

 

انتقادات از لیونل مسی در فرانسه:« فکر نمی کنم این انتقادات روی لئو تاثیر منفی گذاشته باشد. او بازیکنی باتجربه است و راه مدیریت این شرایط را می داند. مسی بارها در چنین موقعیت هایی بوده ولی باید توجه داشت که الان در پاریس یک زندگی جدید را شروع کرده و در تیمی متفاوت با بارسا بازی می کند. چیزهای زیادی برای مسی تغییر کرده و به تدریج همان بازیکن گذشته خواهد شد. تا همینجا نیز مسی خوب کار کرده است و او را خوشحال می بینم.»
 

دیدگاه‌ها