کد خبر : 1813789 | 14 اسفند 1400 ساعت 15:15 | 23.9K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش:

رئال برابر زلاتان جدید؛ تکرار خاطره تلخ 2020؟

سوسیداد امشب در ترکیب خود برابر رئال الکساندر ایساک سوئدی را خواهد داشت، کسی که دو سال پیش نقش اول برتری 4-3 بر کهکشانی ها را ایفا کرد.

رئال برابر زلاتان جدید؛ تکرار خاطره تلخ 2020؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است. یک دیدار بسیار مهم پیش از رویارویی برابر پی اس جی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. شب گذشته سویا در زمین آلاوس متوقف شد تا رئال بهترین فرصت برای افزایش فاصله در صدر را پیدا کند. رئال در صورت پیروزی، فاصله با سویا را به هشت امتیاز افزایش خواهد داد.

 

1696145

 

حریف اما تیم دست و پا بسته ای نیست و در رده ششم جدول قرار دارد. بازی رفت دو تیم را رئال مادرید در زمین سوسیداد با دو گل پیروز شد ولی یکی از خاطرات تلخ رئال در دو سال اخیر از همین سوسیداد است. زمستان 2020 و قبل از پاندمی کرونا، دو تیم در یک چهارم نهایی کوپا دل ری و در برنابئو به مصاف هم رفتند و آن بازی را سوسیداد در عین شگفتی 4-3 برد و به نیمه نهایی رفت. ستاره سوسیداد، الکساندر ایساک سوئدی بود که توانست دبل کند و شب درخشانی را برای خود رقم زد. بهترین شب فوتبالی ایساک که او را زلاتان جدید می دانند.

 

1696146

 

ایساک که تابستان مورد توجه بارسا قرار داشت و زمستان نیز گفته می شد آرسنال او را می خواهد، فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و تنها 4 گل به ثمر رسانده است. او در سال 2022 نیز هنوز موفق به گلزنی نشده و پس از دو بازی نیمکت نشینی و با استراحت کافی یک بار دیگر به برنابئو باز خواهد گشت. فصل گذشته بازی های رئال در دی استفانو برگزار می شد و ایساک با تصمیم سرمربی یک دقیقه هم در این ورزشگاه به میدان نرفت. 

رئال فصل جاری در لالیگا شکست خانگی نداشته و شانس اول پیروزی در بازی امشب نیز محسوب می شود. باید دید ایساک می تواند خاطره دو سال پیش را تکرار کند یا محو قدرت خط دفاعی مستحکم رئال خواهد شد.

دیدگاه‌ها