کد خبر : 1813803 | 14 اسفند 1400 ساعت 16:53 | 21.9K بازدید | 8 دیدگاه

قشقایی شیراز صفر – ملوان بندرانزلی یک

لیگ یک/ هلهله صعود به لیگ برتر در انزلی پیچید

ملوان با یک گل ثانیه های پایانی ضمن حفظ صدرنشینی، یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک تر شد.

لیگ یک/ هلهله صعود به لیگ برتر در انزلی پیچید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک، تیم های قشقایی شیراز و ملوان بندرانزلی به مصاف هم رفتند که صدرنشین لیگ آزادگان با گل دقیقه 93 ارسلان تفضلی توانست سه امتیاز شیرین و خارج از خانه را کسب کند.

ملوان که به دلیل بحث حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در این تیم در روزهای اخیر حسابی در کانون توجهات قرار گرفته بود، برای حفظ فاصله خود با تیم دوم جدول رده بندی، در پی کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه بود و در سمت مقابل نیز قشقایی در پی پایان دادن به سه هفته ناکامی خود بود.

در این دیدار که انزلی چی ها با لباس های دوم خود پای به زمین مسابقه گذاشته بودند، این بازیکنان قشقایی بودند که بیشتر از تیم میهمان صاحب توپ و میدان بودند و بازی مالکانه این تیم شیرازی بر تیم رقیب چربیده بود اما در این میان فرصت های دو تیم راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

رشید طهماسبی که این روزها به عنوان سرمربی قشقایی فعالیت می کند، در نیمه دوم با اخراج هادی خادم کار سختی را در پیش داشت و او می بایست دقایق باقی مانده را با یک یار کمتر ادامه دهد. مسئله ای که باعث چرخش جریان بازی شد و شاگردان زارع برای رسیدن به گل پیروزی تلاش می کردند.

در نهایت حملات گسترده بازیکنان ملوان برای رسیدن به گل برتری بی نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 90+3 سجاد بازگیر پس از اینکه پاس محمدصادق بارانی را دریافت کرد، با یک چرخش دیدنی توپ را در پشت محوطه جریمه برای ارسلان تفضلی ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن نیز با یک شوت بسیار خوب و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد که کاری از دستان فلاح سنگربان قشقایی ساخته نبود و این دروازه بان تنها نظاره گر ورود توپ به درون دروازه اش بود.

ملوان با این پیروزی 46 امتیازی شد و فاصله شش امتیازی خود با مس کرمان را حفظ کرد. شاگردان زارع با این پیروزی باز هم خود را به عنوان مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر معرفی کردند.

دیدگاه‌ها