کد خبر : 1813808 | 14 اسفند 1400 ساعت 17:26 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

مس شهربابک 0 خوشه طلایی ساوه 1

لیگ یک / 3 امتیاز با هدایت آقای سرپرست!

نبرد دو تیم میانه جدولی به سود خوشه طلایی به پایان رسید و این تیم ساوجی موفق به کسب 3 امتیاز بیرون از خانه شد.

لیگ یک / 3 امتیاز با هدایت آقای سرپرست!

به گزارش "ورزش سه" تقابل شهربابک و خوشه طلایی ساوه یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ یک بود که عصر امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی شهربابک پیگیری شد؛ آن‌هم در شرایطی که مس با هدایت وحید رضایی به میدان آمد اما آن‌سوی میدان خبری از حضور وحید بیاتلو نبود و گویا این سرمربی جوان مجدداً از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

اتفاق عجیب و جالب‌توجه این‌که در غیاب بیاتلو، وحید حکیمی سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه هدایت این تیم را امروز برعهده داشت.

مس شهربابک برای قطع نوار 5 تساوی متوالی و کسب پیروزی برای حفظ امیدهایش جهت صعود به لیگ برتر به برد در خانه نیازمند بود و مقابل تنها پیروزی و کسب 3 امتیاز می‌توانست باعث خروج خوشه طلایی ساوه از بحران شود؛ چرا که آن‌ها در 6 هفته گذشته تنها 4 امتیاز به‌دست آورده بودند!

شاگردان رضایی و حکیمی برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کردند و دو تیم موقعیت‌های خوبی در نیمه نخست داشتند که هیچکدام از آن‌ها به گل نرفت؛ با تعویض‌های انجام شده خوشه طلایی ساوه در نیمه‌ دوم آرایش تهاجمی‌تری به خود گرفت و سرانجام حملات متعدد بازیکنان خوشه طلایی این تیم به گل برتری دست پیدا کرد.

سعید خردمند در واپسین دقایق مسابقه توانست گل اول بازی را به سود خوشه طلایی رقم بزند و تلاش بازیکنان مس برای تغییر نتیجه بی‌ثمر بود و آن‌ها نتوانستند گل تساوی را در مسابقه‌ی خانگی امروز به ثمر برسانند تا بعد از 5 تساوی متوالی، این‌بار با شکست از میدان مسابقه خارج شوند و خوشه طلایی با 3 امتیاز به ساوه بازگردد.

مس شهربابک با باخت خانگی امروز با 27 امتیاز رتبه‌ ششم جدول را از دست داد و در جایگاه نهم قرار گرفت؛ در مقابل خوشه طلایی نیز با 29 امتیاز دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در در رتبه‌ هفتم جدول ایستاد.

دیدگاه‌ها